מדריכים לגריינדר, פילטרים ועוד

מקססה: הכנת קנאביס ותערובות מעולם לא הייתה פשוטה יותר

מקססה היא פריט חובה לצרכני קנאביס גרוס, כולל כאלו שמעדיפים לשלב עם הקנאביס טבק או תחליפי טבק. היא שמה לה למטרה לבצע את תהליך הגריסה של תערובת הקנאביס, עד לתוצאה הרצויה מבחינת המשתמש, ועושה זאת בצורה יעילה ולפעמים אוטומטית.

במדריך הבא נסביר לכם בדיוק כיצד עובדת המקססה, מהם הדגמים המוצעים כיום, כיצד היא יכולה לשדרג לכם פלאים את חוויית העישון ולמה כדאי לכם לרכוש את המקססות אצלנו בטבק עבודי.

מקססה מה זה?

מקססה, כאמור, היא מכשיר מיוחד המיועד לגרוס את הקנאביס ובכך להפוך את פעולת העישון ליעילה הרבה יותר. באמצעות המקססה ניתן ליצור חתיכות זעירות של פרחי קנאביס, כך שאפשר יהיה לצרוך אותן בצורה פשוטה יותר: בין אם בגלגול סיגריה או ג’וינט, בעישון באנג או בכל דרך אחרת. כמובן שאת הפירור אפשר לבצע גם בצורה ידנית, אולם אין ספק שבאמצעות מקססה, או גריינדר, הדבר ייעשה בצורה מהירה ומדויקת יותר.

המקססה הממוצעת מורכבת מכמה רכיבים עיקריים. החלק העליון כולל לרוב מכסה בעל זיזים, המופיעים גם בחלק האמצעי של המקססה. בחלק התחתון של המקססה תמצאו חורים, דרכם יוכלו לצאת הפירורים הגרוסים. בצורה הבסיסית, כל שיש לעשות הוא להכניס את התפרחת לתוך המקססה ולגרוס אותה בתנועות סיבוביות (פעולה המכונה “קיסוס”). לאחר מכן, הפירורים יצאו לחלקה התחתון של המקססה, המשמשת על תקן כלי קיבול. אם מעוניינים בתערובת הכוללת מספר רכיבים שונים, יש צורך לבצע את הפעולה פעמים נוספות ולערבב בסופו של תהליך בין הרכיבים השונים.

חשוב להדגיש שגם המעוניינים לגרוס את החומר בצורה ידנית או באמצעות מכשור מתקדם פחות, יוכלו לבצע את המשימה. עם זאת, אתגר עיקרי הוא להפיק קססה שתהיה גם איכותית: כלומר שתכיל את החלקים המשמעותיים ביותר מבחינת חוויית העישון, ופחות את הזרעים והגבעולים שרצוי שלא ימצאו את מקומם בתוך התפרחת. לכן רצוי שלא להתפשר בטיב המקססה שבוחרים.

לכל אחד יש את התערובת שלו

באמצעות מקססת (או: קססונית), ניתן כאמור ליצור שילובים שונים של חומרים הנצרכים בפעולת העישון. בחירה מקובלת היא תערובת של קנאביס ושל טבק, לה יתרונות וחסרונות. מצד אחד, תערובת שכזו מקטינה את חוזק הקנאביס ועקב כך גם את ההשפעות שלו, כך שהצריכה נעשית פשוטה יותר. עבור אנשים הזקוקים לעישון של קנאביס אבל מתקשים לעשות זאת עקב תסמינים הנוגעים לחוייית העישון, למשל תחושה של צריבה בגרון, הוספת הטבק למשוואה באמצעות מקססה יכולה לשדרג את החוויה פלאים.

מן העבר השני, ברור שיש לתת את הדעת על הנזקים הבריאותיים האפשריים הנובעים מעצם הוספת הטבק למשוואה. לכן בחירה נפוצה כיום היא לשלב בין קנאביס לבין תחליפי טבק, על סוגיהם המגוונים. אם מדובר בתחליפים משובחים, העשירים בטרפנים (חומרי טעם וריח טבעיים), אתם עשויים לקבל כאן חוויית עישון עוצמתית ואיכותית במיוחד.

מקססה חשמלית, ועוד – מקססות לכל צורך

עם השנים גדל מספר המקססות המוצע בצורה משמעותית, בין השאר עקב העלייה בצריכת קנאביס למטרות רפואיות. גם התפתחויות טכנולוגיות שונות נכנסו לשדה המשחק ושינו אותו לחלוטין. כיום תוכלו למצוא למשל מקססה חשמלית, המבצעת את פעולת הגריסה באופן אוטומטי ונוח במיוחד.

מבחינת דרגת היעילות, ישנן מקססות שמאפשרות לגרוס צמח שלם, עד לרכיבים הקטנים שלו, בתוך שניות ספורות. עובדה זו מקצרת עוד יותר את הדרך עד לתוצר הסופי, חוסכת זמן רב ומקלה על ההתאמה של התהליך לצרכים הנקודתיים של המעשנים: חשבו על אנשים שמעוניינים לשלב את הקיסוס באורח החיים העמוס שלהם, ועל היתרונות של פעולה מהירה עבורם.

המקססות השונות נבדלות ביניהן בפרמטרים מגוונים, דוגמת הגודל, הצורה, אופן ההפעלה או חומר הגלם ממנו הן עשויות. כך למשל תמצאו מקססות מאסיביות, בעלות הספק עבודה גבוה, ולעומתן מוצרים “צנועים” המוצעים במחירים זולים יותר. באשר לחומרי הגלם, הבחירות המקובלות הן מקססת פלסטיק לעומת מקססת מתכת. בדומה למוצרים אחרים, מקססות המתכת נחשבות לעמידות וליוקרתיות במיוחד, וגם נשמרות היטב לאורך השנים. עם זאת, תג המחיר שלהם נוטה להיות גבוה בהשוואה למקססות מפלסטיק, שחלקן בהחלט עומדות בדרגות האיכות הנדרשות כיום.

לקריאה אודות טבק מניטו

מחיר המקססות

בבחירה של מקססה אין “נכון” או “לא נכון”. השאלה היא מה הכי מתאים לצרכים ולהעדפות שלכם, לרצונות הנקודתיים ולמטרות העישון. ייתכן שמחיר המקססה הספציפית יהיה חלק בלתי נפרד בקבלת ההחלטה, אם כי ברמה הכללית אנחנו לא ממליצים לכן לקבל את ההחלטות אך ורק על סמך המחיר. הסיכון שתקבלו מוצר שאינו איכותי, או כזה שלא מתאים לכם, עלול שלא להיות שווה את החיסכון הכלכלי.

 

במקרה של מקססות, ניתן למצוא טווח מחירים רחב יחסית בין המוצרים השונים. החדשות המעודדות הן שבכל מקרה, מדובר כאן במחירים שהם בהחלט סבירים, המתחילים לרוב מכמה עשרות שקלים ומגיעים לכל היותר למאות שקלים, בדגמים המתקדמים והמתוחכמים ביותר. עובדה זו מקלה מאוד על ההצטיידות במקססה, ומסבירה מדוע מדובר כיום בפריט חובה בחוויית העישון של אינספור אנשים.

למה כדאי לכם לרכוש אצלנו?

טבק עבודי הוא המקום שלכם לרכישת מוצרי ואביזרי עישון מזה עשורים רבים, והכתובת האידיאלית גם עבור המחפשים גריינדרים ומקססות. אנחנו מציעים עבורכם את הפריטים של החברות העומדות בחוד החנית בתחום, במחירים נוחים ומשתלמים. באפשרותכם להגיע לאחד הסניפים שלנו או לבצע את ההזמנה ישירות דרך האתר, עם משלוח מהיר המגיע עד פתח הבית שלכם. הכול מתוך מטרה לעשות לכם את החיים לפשוטים יותר, ולאפשר לכם להזמין את המוצרים בדיוק איך שהכי נוח לכם.

לא יודעים איזו מקססה לבחור? מעוניינים לקבל ייעוץ והדרכה לגבי השימוש בה? הצוות שלנו, שחי את התחום 24/7, ישמח לסייע לכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל דרך ולקבל את הסיוע המקצועי ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *