פילטרים ועוד

איך לשמור על טבק טרי ואיך מאחסנים?

קל מאוד לשכוח את זה לפעמים, אבל טבק הוא צמח לכל דבר ועניין. ככזה, עליכם לעשות את מירב המאמצים על מנת לדאוג לטריות שלו לאורך תקופת השימוש. המוצר יישמר טרי ואיכותי רק אם תספקו לו את הסביבה המושלמת עבורו, מצב שגם יקטין את הסיכויים להיווצרות עובש וצרות אחרות. במאמר הבא נסביר לכם איך לשמור על טבק טרי ונציג בפניכם את המוצרים שיכולים לעשות עבורכם את ההבדל.

איך לשמור על טבק טרי? כך תאחסנו טבק

לטבק ולמוצריו יש תאריך תפוגה, וגם פוטנציאל נזק משמעותי במצב בו לא שומרים עליהם כשורה. כלל האצבע הוא שרק כאשר הסביבה בה מאוחסן הטבק תהיה בעלת לחות וטמפרטורה אידיאלית, הוא יוכל להישמר. הדרישה הראשונה בדרך לכך היא אחסון הטבק באריזה סגורה ואטומה לחלוטין, מה שימנע מצב של הכנסת אוויר ואור שעלולים לפגוע בצמח משמעותית.

את אריזת האחסון חשוב למקם רחוק מספיק ממקורות פולטי חום, דוגמת תנור חימום ומכשירי חשמל אחרים, ובכך למנוע מצב בו החום יביא לשחרור של החומרים הפעילים בצמח (אל תשכחו שעישון ואידוי מבוססים שניהם על חימום של החומר בצורה כזו או אחרת). גם קירור יתר של הטבק עלול לגרום לנזקים שונים, כך שכל אחסון במקרר או בפריזר הוא מבחינת גזר דין מוות לטבק שלכם.

חשוב שהסביבה בה מאוחסן הטבק לא תהיה לחה, על מנת להקטין את סיכויי העובש, אבל גם לא יבשה לחלוטין. כיום תוכלו למצוא גם נרתיק לטבק שיהיה איכותי, ומוצעות קופסאות אחסון הכוללות אריזת לחות ייעודית, אפילו בצורה דו כיוונית, ופתרונות משלימים דוגמת שקיות לחות התורמות לאיזון המתבקש של אחוזי הלחות. בדרך זו תוכלו לא רק לשפר את חוויית העישון, אלא גם למנוע מכם סיכונים בריאותיים הנובעים מהחשיפה שלנו לעובש, לפטריות ולמזיקים אחרים.

רצוי בנוסף שהקופסה תהיה כהה ככל שניתן.

החומר המומלץ: זכוכית

כשאתם ניגשים לבחור כלי אחסון ייעודי עבור טבק, אתם צפויים להיתקל בכמה חומרים מרכזיים. הבחירה בהחלט עשויה להשפיע על יעילות האחסון של הטבק, ולכן חשוב להשקיע בה מחשבה.

רבים ימליצו לבחור בכלי אחסון עשוי זכוכית, שאינה סופחת אליה חומרים אחרים. לכן החומרים הפעילים שבטבק והריח שלו צפויים להישמר לאורך זמן, מה שממש אי אפשר לומר על פתרונות אחסון אחרים (בראשם קופסאות פלסטיק או שקיות ניילון, שעלולות להיות בעייתיות מאוד באחסון לטווח ארוך).

הגודל כן קובע

כלי האחסון בו אתם משתמשים עבור הטבק צריך להיות מושפע מהכמויות שאתם צורכים או מעוניינים לאחסן. לכן מומלץ לבחור בכלי עישון לאחר שכבר יודעים פחות או יותר מהם הרגלי העישון, עם מרווח ביטחון מסוים לכאן או לכאן. אם אתם דוחסים כמות גדולה מדי של טבק לכלי קטן, אתם עלולים לפגוע בחומר בכמה וכמה אופנים.

איפה קונים קופסאות אחסון לטבק?

קופסאות אחסון לטבק, וכלים ייעודיים אחרים, הם חלק מרכזי בחוויית ובאיכות העישון. לכן מומלץ שלא לקחת סיכונים, אלא לרכוש אותם בחנות אשר יודעת דבר אחד או שניים על עישון, ובעיקר על טבק, מוצרי טבק ותחליפיו. טבק עבודי פועלת בשדה המשחק בישראל כבר עשרות שנים ותוכל לספק לכם את כל הידע והכוונה שאתם זקוקים להם, בדרך לבחירה הנכונה של פתרונות אחסון.

טבק עבודי מספקת אך ורק מוצרים משובחים, של חברות העומדות בחוד החנית בתחום, כאשר תג המחיר שלהם נוח בכל קנה מידה. אתם מוזמנים לבקר באחד הסניפים שלנו, ליצור קשר במוקד הטלפוני או לבצע הזמנה ישירה דרך אתר האינטרנט, שתקרב אתכם מאוד לעבר חוויית העישון המושלמת עבורכם. המשיכו לקרוא על אחסון קנאביס.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *