פילטרים ועוד

איך מגלגלים סיגריה?

איך לגלגל סיגריה

איך לגלגל סיגריה בפשטות וביעילות… עד התוצאה המושלמת

כיום ידועות מגוון צורות של עישון וצריכה של טבק. לצד הסיגריות, הסיגרים והמוצרים האחרים המשמשים בצורה ישירה לעישון, יש בשנים האחרונות מספר הולך וגובר של אנשים המעוניינים לקחת את המושכות ולגלגל סיגריה באופן עצמאי. גלגול שכזה עשוי לספק להם סיגריה כפי שהם אוהבים באמת, עם שליטה מלאה על גודל הנייר וצורתו, גודל הסיגריה, סוג הטבק ועוד. בנוסף, הגלגול הופך פעמים רבות לחלק מהותי ב”טקס” העישון ובהנאה שאנחנו מפיקים מהסיגריה. אבל איך לגלגל סיגריה? ומהם המוצרים הנדרשים עבורכם? במדריך הבא נספק לכם את התשובות לשאלות החשובות האלה ולרבות אחרות.

איך לגלגל סיגריה – האביזרים הנדרשים למלאכת הגלגול

הצעד הראשון בדרך לגלגול העצמאי של סיגריה הוא הצטיידות באביזרים הבסיסיים הדרושים לצורך זה. הפריטים הראשונים הם כמובן ניירות גלגול, המגיע עם שורה ארוכה של גדלים, צורות ומאפיינים. כך למשל תוכלו למצוא ניירות גלגול הידועים בשריפה האיטית והאחידה שלהם, דרישת חובה של לא מעט אנשים בדרך לסיגריה המושלמת. דגש חשוב אחר הוא על ניירות המכילים כמה שפחות רכיבים מזיקים, דוגמת תוספים כימיים שעלולים לפגוע בבריאות ובחוויית העישון גם יחד. להיט עצום בשנים האחרונות הם ניירות גלגול העשויים עלי טבק, הנקראים בלאנטים.

הפריט הבא שנכנס למשוואת הגלגול הוא, ניחשתם נכון, טבק. גם כאן תמצאו וריאציות שונות של שקיות טבק, חלקן בסיסיות וחלקן בעלות תכונות ייחודיות הבאות לידי ביטוי בפעולת ההכנה ובעישון עצמו. לסיגריה אתם יכולים לגלגל גם תחליפי טבק, המהווים עולם ומלואו.

טיפים לגלגול נכון של סיגריה

גלגול סיגריות יכול להיעשות בכמה צורות, כשגם כאן יש כמה אביזרים המשנים את חוקי המשחק. תמיד תוכלו לבצע גלגול ידני ועצמאי של הסיגריה, אבל קחו בחשבון שזה עלול להיות ארוך ולדרוש מכם סבלנות רבה. בנוסף, יש סבירות שהגלגול לא ייעשה בדיוק כפי שקיוויתם.

גלגול סיגריה בצורה הידנית מבוסס על כמה שלבים עיקריים. ראשית, קחו נייר גלגול והפכו אותו כך שהצד של הדבק יהיה מולכם. את הטבק הניחו על גבי הנייר בכמות הרצויה, תוך דגש על אחידות. עם כל הרצון שיכול להיות לכם לצרוך כמה שיותר טבק, קחו בחשבון שעומס יתר עלול להקשות עליכם לסגור בצורה מלאה את הסיגריה וגם פוגע לעיתים בחוויית העישון.

השלב הבא הוא למעוך בעדינות את הטבק לאורכו של נייר הגלגול, למשל לאורכה של ריזלה. הקפידו להשאיר מספיק מרווח ביטחון לצורך ביצוע ההצתה מצד אחר של הנייר והשמה של מסנן (פילטר) ייעודי במידת הצורך בצד האחר. אם בחרתם בפילטר, מקמו אותו בקצה של נייר הגלגול וקרבו אליו את הטבק, במקביל להרטבה של הדבק שבנייר הגלגול. השלב האחרון הוא גלגול הסיגריה, הנעשה בצורה של תנועות דחיסה וגלגול לסירוגין, עד למצב בו הסיגריה מגולגלת וסגורה לחלוטין.

כמובן שתוכלו למצוא באינטרנט מדריכים מפורטים שמסבירים את מלאכת גלגול הסיגריה (יש שיגידו אומנות), למשל המדריך המצוין הזה.

איך מגלגלים סיגריה?

איך מגלגלים סיגריה בצורה הפשוטה?

מכונות לגלגול סיגריות נכנסות לתמונה בנקודה הזו בדיוק. תוכלו למצוא כיום מכונות ידניות, שעדיין נוחות פי כמה בהשוואה לגלגול ללא ציוד עזר אבל כן דורשות מיומנות מסוימת. בשנים האחרונות עלתה מאוד הפופולאריות של מכונות אוטומטיות לגלגול סיגריות, שכבר לוקחות לעצמן את המושכות ומבצעות את התהליך מ-א’ ועד ת’.

כשאתם בוחרים מכונה לגלגול סיגריות, חשוב לשים לב לחומר הגלם ממנו היא עשויה: הבחירות המקובלות הן מכונות גלגול ממתכת לעומת מכונות מפלסטיק, לכל אחת יש יתרונות משלה. בדקו בנוסף את גודל המכונה ואת ההספק שלה, במטרה ברורה שהם יתאימו להרגלי העישון ולצרכים שלכם.

הגלגול שלכם מתחיל כאן

אם אתם לא יודעים היכן להתחיל ומה לעשות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ והדרכה מצוות המומחים שלנו. בטבק עבודי חיים את עולם העישון ומכירים אותו כמו את כף ידינו, כך שנוכל לספק לכם את ציוד הגלגול המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם ולהעניק לכם את ההדרכה הנדרשת וללוות אתכם לכל אורך הדרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *