מדריכים לקנאביס

איך להכין קססה? עושים את זה כמו שצריך

קססה, על פי ההגדרה הפשוטה, היא תערובת עישון שחלק ממנה – או אפילו כולה – הם פרחי גרוסים של קנאביס. הכנת קססה מומלצת עבור רבים עקב כמה סיבות מרכזיות. היא מאפשרת להפוך את העישון של הקנאביס (לעיתים עם טבק או תחליפי טבק) ליעיל יותר, כמו גם לדלל את כמויות הקנאביס. קבלת הפרחים הגרוסים מקלה על פעולות הגלגול או העישון של מוצרי עישון שונים. במאמר הבא נסביר לכם איך להכין קססה איכותית ואילו מוצרי עישון יכולים לשמש אתכם לצורך זה. הרוב המוחלט של המוצרים האלה, ניחשתם נכון, זמין בקטלוג של טבק עבודי.

אז איך להכין קססה?

עישון קנאביס, תהיה המטרה שלו אשר תהיה, לוקח אותנו לעולם רחב במיוחד. גם כאשר מדובר בהכנת קססות, יש מגוון רחב של אפשרויות. כל אדם יכול ליצור לעצמו את התרכובת על פי צרכי השימוש, ההעדפות האישיות, השפעת החומר עליו וכן הלאה, כאשר לעיתים מדובר ב”מתכון” לכל דבר ועניין.

לאחר שיודעים מה יכולים או מעוניינים לעשן, מגיעים לשלב ההכנה בפועל. הצבע בהחלט קובע בהקשר הזה, כאשר תוכלו להבחין למשל בין קססה ירוקה המבוססת על הקנאביס, על זניו הרבים, לבין קססה חומה שהבסיס לה הוא חשיש (חשיש, כידוע, הוא אחת מבין התצורות של הקנאביס).

רוצים דוגמאות? בבקשה. קססה ירוקה מבוססת עיקרו של דבר על הוצאת הזרעים מתוך התערובת, מה שאפשר לעשות ידנית או בעזרת אביזרים ייעודיים. בעת קיסוס הקנאביס חשוב להקפיד על כך שהחומר לא יהיה יבש יותר מדי, אבל מנגד להוציא ממנו את הלחות העודפת. אפייה בתנור לפרק זמן קצר יכולה לעשות יופי של עבודה, כאשר מומלץ להימנע מפתרונות מאולתרים דוגמת הנחה של החומר בשמש או אפילו חימום שלו במיקרוגל – פעולות שעלולות לפגוע בחומרים הפעילים שבקנאביס.

אתגר נוסף הוא פירור החומר, תוך שאיפה ליצור חלקיקים שאינם גרוסים מדי (מה שיביא לכך שהם לא יישרפו) אבל מנגד לא גדולים מדי. סביר להניח שאחרי כמה תרגולים תוכלו להבין פחות או יותר את הכללים העיקריים הרלוונטיים עבורכם.

האביזרים שיציעו לכם קססה מושלמת

אחד הדגשים להצלחה בהכנת קססה הוא בחירה נכונה של חלקי הצמח, אשר בכוחה לשדרג את חוויית העישון, הטעם והתועלות שלו. לצד זה יש שורה ארוכה של אביזרים שמשתלבים בשלבים השונים של הכנת הקססה. זה מתחיל עם גריינדר, או בעברית מקססה, שבא להחליף את הפירור הידני של הפרחים. יש סוגים שונים של מקססות, אבל עיקרון השימוש בהם פשוט ודומה בין רוב הסוגים. כל שיש לעשות הוא להכניס לתוך גריינדר את התפרחת ולסובב את החלק העליון שלו, מה שיגרוס את הפרחים לצורתם הבסיסית ביותר. לאחר מכן החלקים הגרוסים יפלו לחלק התחתון של הגריינדר.

הדאגה הגדולה של המעשנים היא שהקנאביס הגרוס יתפזר לו לחלקים שונים בבית, מה שיהיה בזבוז חמור של חומר יקר. באינטרנט תוכלו למצוא מדריכים המסבירים כיצד ניתן להפוך נייר 4A פשוט לכלי קיבול, אם כי אנחנו ממליצים לרכוש מגש גלגול ייעודי. מגש הגלגול יאפשר לבצע את עבודת הקיבול בצורה בטוחה ויעילה יותר, ימנע “טעויות” ויציע לכם נוחות מקסימלית לכל אורך הדרך.

השאלה שצריכה להישאל היא מה עושים עם החומרים הגרוסים. כמובן שניתן לצרוך אותם מיד לאחר מכן, אבל גם לשמור למטרת שימוש עתידי. קססונית דמוי עור, עץ או פלסטיק הוא האביזר שיאפשר לכם לעשות את זה, כאשר כיום מוצעות קססוניות במגוו גדלים, צורות וסגנונות. רבות מהקססוניות כוללות רוכסן לסגירה, יכולה להתחבר בלי בעיה לצרור המפתחות וניתנות לקיפול, המקל גם כן על הנשיאה שלה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *