מדריכים לקנאביס

איך לקנות קנאביס? כל מה שרציתם לדעת והתביישתם לשאול

איך לקנות קנאביס – כל הדרכים והשיטות (החוקיות!)

השימוש בקנאביס לצרכים רפואיים הגיע יותר מפעם אחת לכותרות הראשיות בישראל בשנים האחרונות, בין השאר בשאלת הלגיטימציה של שימוש בקנאביס לצרכים אלו. קנאביס עדיין אינו מוסדר בחוק בישראל בצורה מספקת, וההליך לקבלת קנאביס עדיין כולל מספר שלבים שיש לעבור (למרות שלאחר רפורמת הקנאביס של השנים האחרונות, יש שיגידו שהוא הפך למעט פשוט יותר). אז איך לקנות קנאביס בישראל בצורה יעילה, הוגנת וכמובן שגם חוקית?

אחת האופציות היותר מובנות מאליהן היא לגשת לבית מרקחת, עם מרשם לקנאביס רפואי, ולקבל שם את החומר לו זקוקים. חשוב להדגיש כבר בשלב הזה שלא תמצאו קנאביס בכל בית מרקחת בישראל, אבל מדובר עדיין בעשרות רבות של סניפים בפריסה ארצית. מטבע הדברים ביישובי הפריפריה יש פחות בתי מרקחת ייעודיים מאשר באזור המרכז וגוש דן, אבל עדיין אפשר למצוא מספיק אופציות.

גם אם בית המרחקת אינו מציע קנאביס רפואי למכירה, ייתכן שהוא יסייע לכם להצטייד בחומר לו אתם זקוקים. הסיבה היא שיש בתי מרקחת המספקים שירות במסגרתו הם מזמינים משלוח של קנאביס עד לביתו של המטופל, עליו להגיע כמובן לבית המרקחת ולהציג את המסמכים הרלוונטיים לגבי היתר השימוש שלו במריחואנה לצרכים רפואיים. איך לקנות קנאביס

חברות קנאביס

בישראל פועלות כמה חברות קנאביס, ביניהן כאלה המציעות את שירותיהן גם בשוק הבינלאומי. ישנן חברות אשר מתמקדות בהפצה של הקנאביס בלבד (עם אופציה למשלוח עד פתח הבית של הלקוח), בעוד אחרות חולשות גם על שלבים אחרים של התהליך: ייצור הקנאביס ומוצריו, שמן סי.בי.די., בקרת איכות, שיווק לרשתות הפארם וכן הלאה.

הרפורמה שינתה מעט מההתנהלות של הגורמים בשדה המשחק של הקנאביס הרפואי בישראל. אם בעבר חברות קנאביס היו אלה שסיפקו באופן בלעדי את ההדרכה הנדרשת למשתמשי הקנאביס, כיום האחריות עברה במידה רבה לבתי המרקחת. עדיין ישנן חברות המציעות שירות טלפוני, סיוע בהתאמת המוצרים והדרכה מלאה לגבי השימוש בהם.

דוגמה נוספת היא הסטנדרט של ייצור והפצת קנאביס, שחייב להיעשות כיום בתנאים המזכירים תרופות למיניהן.

קבוצות וסוחרים

כשמדברים על הפצה של קנאביס בישראל, רבים מעלים לנגד עיניהם באופן כמעט אוטומטי את “טלגראס”. רשת זו להפצת קנאביס ומוצריו פעלה בישראל בהצלחה עצומה, כאשר בשיאה השתמשו בה יותר מ-200,000 ישראלים, שהביאו למחזור כספים בן כ-60 מיליון ש”ח מדי חודש. במסגרת המאבק של ישראל בסחר בקנאביס הוחלט בסופו של דבר להרשיע את טלגראס ולהגדיר אותו כארגון פשיעה, וזאת על רקע העובדה שהרשת לא קיימה את פקודת הסמים המסוכנים בישראל – לפיה חל איסור מוחלט להשתמש או לסחור בקנאביס בישראל ללא קבלת אישור מפורש וחד משמעי ממשרד הבריאות.איך קונים קנאביס

כיום עדיין פועלים בישראל סוחרים רבים, וגם כמה קבוצות ברשתות החברתיות השונות (בראשן טלגרם) שיכולות לקשר בין הסוחרים לבין צרכני הקנאביס. כמובן שחל איסור מוחלט לצרוך קנאביס דרך הקבוצות האלה ללא ההליך המקובל דרך משרד הבריאות.

רוצים לדעת איך לקנות קנאביס? אל תשכחו את האביזרים הנלווים…

גם אם הצלחתם להתארגן על קנאביס רפואי, דעו לכם שהדרך לנחלה עדיין ארוכה. עליכם לרכוש את כל המוצרים החיוניים שיהפכו לכם לעשן את הקנאביס, וחשוב לא פחות: בצורה שאתם מעדיפים ואוהבים. בטבק עבודי יש שורה ארוכה של מוצרים לצריכת קנאביס בעישון, ביניהם ניירות גלגול, פילטרים לעישון, בלאנטים, סיגריות, גריינדרים, מקטרות ושאר מוצרים שיכולים להגדיר את אופן העישון, התועלת שתפיקו מכך וגם ממד ההנאה.

אם אתם מעדיפים לקבל את הקנאביס בצורה של אידוי – וזו בחירה נפוצה מאוד בשנים האחרונות – כדאי שתכירו מוצרים דוגמת וופורייזרים (מכשירי אידוי) או סיגריות אלקטרוניות, לכל אחד מהם אינספור אביזרים משלימים. ישנם מכשירי אידוי המיועדים לאידוי של מיצוי קנאביס, אופציה מתבקשת לאנשים שמעדיפים את הקנאביס שלהם באופן הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *