פילטרים ועוד

תחליפי טבק מומלצים שכדאי לכם להכיר

עד לפני כמה שנים, טבק היה השחקן הכמעט יחידי בשדה המשחק של העישון. אלא שמאז חוקי המשחק השתנו. זה לא שהטבק איבד את הקסם שלו, כאשר גם היום יש לו פופולריות מרשימה מאוד. כיום, עם זאת, יש ביקוש הולך וגובר לתחליפי הטבק למיניהם. הם עשויים להציע את חוויית העישון וההשפעות הדומות מאוד או זהות ל”דבר האמיתי”, ובחלק מהמקרים להיות כרוכים בסיכונים פחותים. במאמר הבא נציג בפניכם כמה תחליפי טבק מומלצים, המוצעים עבורכם בחנות של טבק עבודי – הכתובת שלכם למוצרי ולאביזרי עישון כבר למעלה מארבעה עשורים.

מה הופך תחליפי טבק למומלצים?

השאלה העיקרית שיש לשאול ביחס לתחליפי טבק היא ממה בדיוק הם מורכבים. באופן לא מפתיע, החלק הארי של תחליפי טבק מבוסס אך ורק על רכיבים צמחיים, ובחלק מהמקרים גם אורגניים. כפי שתראו בהמשך, מדובר כאן בעולם שלם של אפשרויות ותערובות פוטנציאליות. לכן כל אחד יוכל למצוא את התערובת המושלמת עבורו, בניסוי וטעייה או לאחר קבלת ייעוץ מאנשים שמכירים את עולם העישון כמו את כף ידם.

מומלץ שלא להתפשר בתחליף הטבק אותו רוכשים. תחליף איכותי יביא לטעמים עשירים, ממש כמו טבק ולעיתים אפילו יותר, תוך מינימום של תחושות רצוניות פחות (למשל, תחושות הצריבה למיניהן).

אלו תחליפים כדאיים במיוחד היום?

ריליף (Real Leaf)

את הסקירה של תחליפי טבק מומלצים אנחנו מתחילים עם אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, תחילה בעולם וכיום גם בישראל. ריליף (או ריל ליף). פיי פיי ריליף מציע עבורכם את העישון הטבעי ביותר שאפשר לחשוב עליו. התערובת היא אורגנית במלוא מובן המילה ומבוססת על צמחים שונים, ביניהם צמחי מרפא.

לעישון תחליפי טבק ריליף יש כמה יתרונות מובהקים. הם מציעים בין השאר בעירה אחידה הנמשכת לפרקי זמן ארוכים. הטעם נוטה להיות עדין באופן יחסי, כך שמוצרי ריליף מתאימים למעשנים מתחילים או למי שרוצה לצרוך את תחליף הטבק שלו בצורה קלה ככל שאפשר. לכך ניתן להוסיף תחושת צריבה מינימלית, כשיש משתמשים שיגידו שאף בלתי קיימת.

ביגארט (Bigarette)

ביגארט הוא תחליף טבק מומלץ נוסף, הכולל בתוכו כמה מוצרים מבוקשים במיוחד בקרב חובבי העישון בישראל ומחוצה לה. המותג, שקם מתוך מטרה לאפשר “עישון בלתי מזיק לכל מעשן בעולם”, הוקם ב-1999 והפך מאז לשם דבר בעולם.

ביגארט הוא חומר עישון העשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא טבק או ניקוטין. המאפיין העיקרי של מוצרי העישון של ביגארט הוא הצמחים האיכותיים, ממקומות אקזוטיים דוגמת הודו או הרי ההימלאיה, המרכיבים את התערובות השונות. הקטלוג של החברה כולל בתוכו תחליפים שונים, דוגמת XP Booster העשיר עד מאוז בטרפנים (חומרי הטעם והריח של הקנאביס), תערובות עישון צמחיות המגיעות בטעמי פירות משכרים, סיגריות צמחיות ועוד.

ווינגמן (Wingman)

ווינגמן הוא מותג תחליפי טבק המיועד בעיקר למשתמשי קנאביס רפואי למיניהם – למעשה, התערובת פותחה כשיתוף פעולה של חברת מחקר או קבוצת משתמשים בצמח הקנאביס לצרכים רפואיים כאלה או אחרים. תערובת זו עשויה אף היא מחומרים טבעיים בלבד, כאשר אחד היתרונות המרכזיים שלה נוגע לכך שהיא עשירה במיוחד בטרפנים המשתלבים בסינרגיה יוצאת דופן עם הקנאביס. מלבד צרכני הקנאביס היא בהחלט מתאימה גם לאנשים אשר מעוניינים לעשן תחליף טבק שאינו כולל בתוכו ניקוטין.

בין תחליפי הטבק המומלצים של ווינגמן ניתן למנות את תערובת סאטיבה (Sativa) המשלבת בתוכה זנים של צמח הסאטיבה, תערובת אינדיקה (Indica) המעמידה במרכזה זנים שונים של צמח האינדיקה ואת דגם הנטורל (Ntural) המהווה תערובת היברדית טבעית במלוא מובן המילה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *