מדריכים לוופורייזר

איזה סוגי אביזרים קיימים לוופורייזר?

איזה סוגי אביזרים קיימים לוופורייזר?

וופורייזר (מכשיר אידוי) הוא מכשיר מכני המכיל מספר מערכות משולבות, כולל מערכת חימום מרכזית המתבססת על גוף חימום גלילי או עגול, שפולט חום בטמפרטורה גבוהה של עד 220 מעלות צלסיוס. מערכות אלה כוללות רכיבים רגישים רבים שצריך לתחזק או להחליף בצורה קבועה, ולכן קיימים מספר אביזרים לוופורייזר שנלווים אל המכשיר עצמו, בערכה הנמכרת מראש ללקוח ביחד עם המכשיר או מחוץ לערכה זו.

להלן מידע אודות אביזרים לוופורייזר שניתן לרכוש ביחד או בנפרד מהמכשיר עצמו:

אביזרים למכשיר וופורייזר

  1. כלי ניקוי לתא האידוי
    כלי ניקוי הם אביזרי תחזוקה חיוניים שמיועדים לניקוי תא האידוי. כלים אחו יהיו דמויי מברשת זעירה בעלת שערות או קוצים רכים, שיכולה להגיע גם לסדקים קטנים שקיימים בתא האידוי.
  2. גומיות איטום
    ישנם מכשירי וופורייזר אשר בפתחים השונים שלהם נעשה שימוש בגומיות איטום. אותן גומיות איטום הן רכיבים מתכלים שיש להחליף לשם תחזוקה תקופתית של המכשיר.
  3. פיה חלופית / מוארכת / צינורית
    מכשירי וופורייזר מסוימים מאפשרים להחליף את הפיה המקורית שמגיעה עם המכשיר, וקיימים מספר סוגים של פיות חלופיות, חלקן מוארכות ומאפשרות גישה נוחה יותר למכשיר גם כשהוא עומד מחוץ להישג ידו של המשתמש.
  4. רשתות סינון
    מכשירי אידוי מסוימים מגנים על רכיבי הסינון הרגישים שלהם באמצעות רשתות סינון, שמונעות מפסולת להיסחף לתוך גוף המכשיר בנקודות רגישות שונות.
  5. סוללה פנימית שניתנת להחלפה
    מכשירי וופורייזר מסוימים מאפשרים החלפה של הסוללה המקורית שמגיעה עם המכשיר, במטרה לאפשר לצבור מספר סוללות טעונות ולהשתמש במכשיר ברצף למשך פרק זמן ארוך מזה המתאפשר עם סוללה בודדת שצריכה להיטען בכל פעם מחדש.
  6. גוף חימום קרמי חלופי
    מכשירי אידוי מסוימים מאפשרים החלפה של גוף החימום הקרמי המקורי שמגיע עם המכשיר, במטרה למנוע קלקול מלא של המכשיר שיגרום להפסקת פעילותו המלאה בעקבות קריסת גוף החימום.
  7. אביזרי התאמה לתא המילוי
    אביזרים דמויי תבנית המיועדים להגדיל או להטין את תא האידוי המקורי של המכשיר, במידה וזה מתאפשר עם תצורת ההרכבה של המכסה שאוטם תא זה. ישנם מכשירים המאפשרים שימוש באמצעים להרחבה או להקטנה של תא האידוי במטרה להשתמש בכמויות גדולות או קטנות יותר של חומר צמחי.בין האביזרים להתאמת תא המילוי, ישנם אביזרים שהופכים מכשיר למתאים לשימוש עם תמציות ושמנים, שמתאימים לשימוש במכשירים ייעודים המאפשרים את ההמרה.
  8. כפסולות למילוי שמנים ומיצויים
    ישנם מכשירי אידוי דמויי סיגריה אלקטרונית העושים שימוש בקפסולות ייעודיות של שמנים ומיצויים בלבד, כלומר שאי אפשר לאדות בעזרתם חומר צמחי יבש. קפסולות אלה מיועדות להחלפה לאחר כל מספר שימושים.
  9. יחידת קירור חלופית
    מכשירי אידוי מסוימים מאפשרים החלפה של יחידת הקירור המקורית שמגיעה עם המכשיר, במטרה למנוע קלקול מלא של המכשיר שיגרום להפסקת פעילותו המלאה בעקבות התחממות יתר.
  10. מטענים וכבלים חלופיים לטעינה
    מכשיר וופורייזר נייד שלא מאפשר פירוק של הסוללה, לא יכול לעבוד ללא הטענה של הסוללה המקורית שלו. מסיבה זו, נמכרים מטענים וכבלים לטעינה (USB) המיועדים לכל סוגי המכשירים.
  11. אביזרי אחסון
    אביזרי אחסון ייעודיים המתאימים למכשירי אידוי, סוללות, קפסולות נוזל ושאר אביזרים נלווים שצריכים להיות בצמוד למכשיר האידוי.
  12. אביזרי חיבור וקיבוע
    אביזרים לחיבור וקיבוע מכשיר האידוי למחזיק מפתחות, לוח מחוונים ברכב ושאר תצורות ייעודיות לקיבוע של מכשירי אידוי מסוימים המאפשרים אותן.
  13. משפכי מילוי ואביזרי הטענה
    אביזרים המשמשים להטענה ומילוי של מכשיר האידוי בחומר הייעודי לאידוי – חומר צמחי יבש או מיצוי המופק מחומר צמחי. אביזרים אלו מיועדים להקל על תהליך ההטענה, או לאפשר אותו, במקרים בהם הוא לא אפשרי באמצעי אחר בגלל גודל המכשיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *