מדריכים לוופורייזר

אטמוס קילן אר.איי (Atmos Kiln RA) – וופורייזר נייד

אטמוס קילן אר.איי (Atmos Kiln RA) – וופורייזר נייד

וופורייזר ‘אטמוס קילן’ הוא מכשיר אידוי נייד המיועד לאידוי שמנים ומיצויים בלבד, המיוצר על ידי חברת AtmosSX המייצרת ומשווקת סדרת מכשירי אידוי נייחים וניידים מארה”ב. וופורייזר ‘אטמוס קילן’ הוא מכשיר אידוי בעל חיי סוללה ממוצעים, והוא המכשיר הקטן ביותר בסדרת המאיידים הניידים של החברה.

המנגנון המכני המרכזי במכשיר וופורייזר ‘אטמוס קילן’ פועל לפי התקן הסטנדרטי של מכשירי וופורייזר נייד: מנגנון החימום הוא בצורת גליל מוארך ותפקידו לחמם את תא האידוי הקרמי האטום, לתוכו מוכנס החומר הצמחי בטרם תחילת החימום. לאחר סגירת תא האידוי והתחלת פעולת המכשיר, החומר הצמחי עובר בתוכו תהליך של חימום מבוקר עד לטמפרטורה גבוהה של כ-200 מעלות צלסיוס – טמפרטורה שאינה יוצרת עשן או תהליך בעירה אלא מספיקה רק כדי לעודד אידוי של מים וחומרים צמחיים מתוך החומר הצמחי הקמל מהחימום. בתהליך זה, מאפשר וופורייזר ‘אטמוס קילן’ אידוי של חומרים צמחיים בלבד, ללא עשן או חומרים כבדים שמוכלים בתוכו.

חלקו החיצוני של מכשיר ‘אטמוס קילן’ מורכב מפלסטיק פולימרי ומצופה בחומרי איטום תעשייתיים על בסיס קרמי. מתחת למעטה החיצוני של המכשיר קיימת מערכת אידוי חומרים שמרכזה בתא האידוי ומסביבו קיימת צנרת זכוכית המיועדת להובלת אדים המופקים מתא האידוי. מערכת זו מבודדת כולה בעזרת ציפוי קרמי פנימי העשוי חומר בשם זירקוניה – חומר המסייע לשמור על אחידות הטמפרטורה וחלוקתה דרך תא האידוי בעת תהליך החימום של החומר הצמחי. תא המילוי הקרמי (קרמיקה לבנה) של מכשיר ה’אטמוס קילן’ בו שמים את החומר הצמחי המיועד לאידוי נמצא בחלקו העליון, כאשר בחלקו הקדמי התחתון לא קיימת תצוגת נורות לד המאפיינת מכשירי וופורייזרים ניידים. במקום התצוגה, ממוקמים בצידי המכשיר כפתורי השליטה המאפשרים למשתמש לשלוט בכל יכולותיו השונות.

חלקו הפנימי של מכשיר ‘אטמוס קילן’ מצופה כולו בחומר הנקרא זירקוניה – ציפוי מגן שנועד לספק לסילון האדים המופקים מתא האידוי נתיב עמיד שלא יפגע במורכבותם הכימית, טעמם או ריחם. זירקוניה הוא חומר קרמי בבסיסו העמיד לטמפרטורה גבוהה במיוחד, והוא עמיד יותר מסוגים שונים של קרמיקה פשוטה.

מילוי המכשיר במיצוי (שמן/שעווה הנקראת גם “ווקס”) מתבצע על ידי הסדרת מכסה תא החימום, זילוף המיצוי אל תוך תא האידוי והחזרת המכסה למקומו. לאחר מילוי המכשיר, הפעלתו מתבצעת על ידי הברגת הסוללה בחלקו התחתון ולחיצה מהירה ונשנית (5 לחיצות מהירות) על כפתור ההפעלה הראשי תוך כדי שאיפה ארוכה מהמכשיר. לאחר שהמכשיר דלוק, 5 לחיצות נוספות משמשות כדי לכבות אותו.

מכשיר ‘אטמוס קילן’ הוא מכשיר וופורייזר נייד ולא נייח, והוא לא דורש חיבור לחשמל אלא לצורך טעינת הסוללה שלו – סוללה המכילה עד 2 שעות הפעלה רציפה או 10 שעות של פעילות חלקית בהיקף מצומצם. המכשיר נטען באמצעות חיבור MICRO USB כך שניתן לטעון אותו בכל מקום.

אורך תקופת אחריות היצרן על מכשירי ‘אטמוס קילן’ עומדת בממוצע על כשנה עד שנתיים והיא תלויה במשווק המורשה או ביצרן ממנו נקנה המוצר.

מפרט טכני – וופורייזר אטמוס קילן אר.איי (Atmos Kiln RA)

מידות המכשיר: 11.3 ס”מ / 2 ס”מ

זמן חימום מלא בשניות: 60 שניות לתחילת פעילות

זמן טעינה מלאה בדקות: 120 דקות טעינה רצופה

קיבולת תא האידוי: 0.2 גרם של חומר צמחי

טמפרטורה מקסימלית: 205 מעלות צלסיוס

משקל המכשיר: 180 גרם

ערכה בסיסית של Atmos Kiln RA – מה בפנים?

הערכה הבסיסית המשווקת עם וופורייזר Atmos Kiln RA כוללת את האלמנטים הבאים:

1 x מכשיר אידוי Atmos Kiln RA
1 x פיה קרמית
1 x מטען וכבל USB לטעינת המכשיר
1 x מברג לתחזוקת המכשיר
1 x כלי מילוי לשמנים ומיצויים
1 x מדריך למשתמש במספר שפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *