מדריכים לוופורייזר

וופורייזר נייד מייטי (Mighty)

מייטי (Mighty) – וופורייזר נייד

וופורייזר מייטי הוא מכשיר האידוי הנייד הגדול ביותר המיוצר על ידי חברת Storz & Bickel שיש לה סדרת מכשירי אידוי נייחים וניידים בשיווק מגרמניה. מכשיר ‘מייטי’ הוא מכשיר וופורייזר שמתאים לשימוש לטווח בינוני, בעל חיי סוללה ארוכים בממוצע מאלו של מכשיר אידוי נייד, והוא המכשיר היקר ביותר בסדרת המאיידים הניידים של החברה.

וופורייזר ‘מייטי’ פועל על מנגנון סטנדרטי של מכשירי וופורייזר נייד: גוף חימום גלילי המחמם את תא האידוי הקרמי האטום, אשר לתוכו מכניסים את החומר הצמחי. בתוך תא האידוי עובר החומר הצמחי תהליך של חימום מבוקר עד לטמפרטורה גבוהה של כ-200 מעלות צלסיוס – טמפרטורה בה החומרים הפעילים בצמח מתאדים החוצה ממנו, שנמוכה מהטמפרטורה בה נשרף החומר ונפלטים ממנו חומרים מזיקים המוכלים בעשן. בתהליך זה, מאפשר וופורייזר ‘מייטי’ אידוי של חומרים פעילים וחומרים צמחיים בלבד, ללא עשן או חומרים כבדים שמוכלים בעשן, אלא בזרם של אדים מבוססי מים המכילים חומרים שהתאדו מתוך החומר הצמחי שעבר אידוי.

המעטה החיצוני של ‘מייטי’ עשוי מפלסטיק מורכב (פולימר) מצופה באלומיניום וחלקו הפנימי עשוי משכבה כפולה של אותו הפלסטיק המשולבת עם שכבה קרמית אטומה. מתחת למעטה הפנימי ישנה מערכת אידוי המצופה כולה בציפוי הקרמי וכן בציפוי נוסף של זירקוניה – חומר המסייע לשמור על אחידות הטמפרטורה וחלוקתה דרך תא האידוי בעת תהליך החימום של החומר הצמחי. תא המילוי של מכשיר ה’מייטי’ בו שמים את החומר הצמחי המיועד לאידוי נמצא בחלקו העליון, כאשר בחלקו הקדמי התחתון קיימת תצוגה קדמית המורכבת ממספר נורות לד, המאפשרת חיווי של יכולות המכשיר השונות. בסמוך לתצוגה נמצאים כפתורי השליטה של המכשיר המאפשרים למשתמש לשלוט בכל יכולותיו השונות.

חלקו הפנימי של מכשיר ‘מייטי’ מצופה כולו מחומר הנקרא זירקוניה, במטרה לספק נתיב עמיד למעבר האדים שלא יפגע במורכבותם הכימית וכך בטעמם ובריחם. זירקוניה הוא חומר קרמי בבסיסו העמיד לטמפרטורה גבוהה במיוחד, והוא עמיד יותר מסוגים שונים של קרמיקה פשוטה. הצנרת בה זורם האוויר בתוך גוף המכשיר עשויה בחלקה הגדול מזכוכית, כדי למנוע מגע של האדים עם חומר זר.

מכשיר ‘מייטי’ הוא מכשיר וופורייזר נייד ולא נייח, והוא לא דורש חיבור לחשמל אלא לצורך טעינת הסוללה שלו – סוללה המכילה עד 2 שעות הפעלה רציפה או 20 שעות של פעילות חלקית בהיקף מצומצם. המכשיר נטען באמצעות חיבור MICRO USB כך שניתן לטעון אותו בכל מקום. ל-‘מייטי’ יכולת ייחודית להתאים את טמפרטורת האידוי גם תוך כדי תהליך האידוי והשאיפה, שגורמת לצריכה מואצת יותר של הסוללה.

אורך תקופת אחריות היצרן על מכשירי ‘מייטי’ עומדת בממוצע על כשנתיים עד 5 שנים, והיא תלויה במשווק המורשה או ביצרן ממנו נקנה המוצר.

מפרט טכני – וופורייזר מייטי (Mighty)

מידות המכשיר: 14 ס”מ / 8 ס”מ / 3 ס”מ

זמן חימום מלא בשניות: 30-60 שניות לתחילת פעילות

זמן טעינה מלאה בדקות: 120 דקות טעינה רצופה

קיבולת תא האידוי: 0.3 גרם של חומר צמחי

טמפרטורה מקסימלית: 210 מעלות צלסיוס

משקל המכשיר: 230 גרם

ערכה בסיסית של Mighty – מה בפנים?

הערכה הבסיסית המשווקת עם וופורייזר Mighty כוללת את האלמנטים הבאים:

1 x מכשיר אידוי Mighty
1 x משפך מילוי + גורס
1 x קפסולה למילוי שמן
1 x כבל USB לטעינת המכשיר
1 x כלי עזר לניקוי תא המילוי
1 x הוראות הפעלה
1 x סט גומיות להחלפה
3 x רשתות סינון להחלפה
1 x פד לנוזלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *