מדריכים לסיגריה אלקטרונית

סיגריות אלקטרוניות מומלצות: טיפים לבחירה ודגמים בולטים

אם אתם מעוניינים לחוות את תחושת העישון מבלי לעשן בפועל, כדאי שתכירו את האידוי העומד בבסיס אחד הלהיטים של השנים האחרונות: סיגריות אלקטרוניות, או E-Cigarettes. הן מאפשרות לכם ליהנות מהיתרונות המובהקים של העישון תוך צמצום חלק מהסיכונים. סיגריות מהסוג הזה מבוססות על רעיון פשוט: במקום הצתה של עשן וחומרי בעירה, כמו במקרה של סיגריות סטנדרטיות, כאן החימום נעשה עד לטמפרטורה המאפשרת אידוי של החומרים אותם מעשנים “בלבד”.הסיבה לכך קשורה למנגנון הפעולה של המכשיר, שבסופו של דבר אינו מייצר עשן רעיל כי אם אלא אדים סמיכים במגוון ניחוחות וטעמים. ניתן למצוא סוגים ודגמים מגוונים, אך השאלה היא כיצד מזהים סיגריות אלקטרוניות מומלצות באמת? בשורות הקרובות נסקור את הקריטריונים שיעזרו לכם לזהות אחת שכזאת בצורה קלה ומהירה, עם המלצה על כמה דגמים מובילים שכדאי לכם לנסות.

אז איך מוצאים סיגריות אלקטרוניות מומלצות?

הכול מתחיל מהיצרן

זה נכון שסיגריה אלקטרונית היא מוצר שנועד להחליף את פעולת העישון המזיקה, אך רבים מעוניינים להשתמש בה גם בתור אלטרנטיבה כלכלית לרכישה של קופסאות סיגריות, טבק או תחליף טבק. השיקול הכלכלי מובן מאליו ואף מוצדק, אך במקרה שלנו אין להקל ראש בבחירה של מותג ידוע ומחברה בעלת שם, שיספקו לכם סיגריות אלקטרוניות מומלצות שגם בטוחות יותר. הסיבה המרכזית לכך היא שמוצרים תוצרת חברות שאינן מוכרות עשויות להיות מסוכנות מבחינת המאפיינים הטכניים שלהן, עם סוללות שמתפוצצות וסלילים שנהרסים תוך זמן קצר ביותר. בנוסף, במרבית המקרים לא ניתן להשיג חלקי חילוף במקרה של תקלה כלשהי, מה שיגרום לכם להוצאה כספית נוספת עבור רכישת המוצר חדש. במילים אחרות – סיגריה מומלצת לרכישה היא כזאת שמכירים את זהות היצרן שלה ונמכרת בחנות מובילה שעומדת מאחורי איכות מוצריה.

סוללות, סלילים ומה שביניהם

כשרוכשים סיגריות אלקטרוניות, חשוב מאוד לתת את הדגש גם לסוג הסוללות שחייב להתאים לאופי השימוש שלכם. למשל, אם אתם עתידים להיות צרכנים “כבדים” של המוצר, כדאי מאוד כי תשימו לב להספק ותקנו מוצר בעל הספק ארוך טווח, כלומר, מילי-אמפר-שעה גבוה. שאיפות של “מדי פעם” אינן מצדיקות השקעה בסוללה חזקה מידי ואפשר לכוון לרמה של בין 600 ל- 1500 מילי-אמפר-שעה. יש לקחת בחשבון כי תפוקת הסוללה גם משפיעה באופן ישיר על עלות המוצר ולכן חשוב לבחור בצורה מושכלת בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.

עקב העובדה שמדובר במוצר העובד בצורה של אידוי תערובת,  נדרשים נוזלים לסיגריות אלקטרוניות. גוף החימום קרוי גם סליל והוא מתלהט ברגע שהמשתמש מבצע שאיפה מהפיה או לוחץ על הכפתור (במכשירים מסויימים) ורק לאחר מכן מבצע שאיפה. הסלילים בנויים מחומר סופג (דמוי בד כגון פשתן) וממתכת שמוליכה חשמל בהתנגדויות שונות. ההתנגדות של הסלילים נמדדת בערך ohm כאשר בעבר ערכים אלו נעו בין 1.5  ל- 2.5 בלבד. ככל שההתנגדות של הסלילים גבוהה יותר, הם גם מתלהטים הרבה יותר לאט ובהתאם לכך צפיפות האדים פוחתת.

בשנים האחרונות פותחה טכנולוגיית סאב-אוהם כך שניתן למצוא מכשירים גם בערכים של פחות מ- 1.5 אוהם (למעשה קיימות סיגריות גם של 0.15 אוהם בלבד). המשמעות היא מכשיר שדי בשאיפות קטנות על מנת לייצר באמצעותו המון אדים (מתאים לחובבי האדים וה- “טבעות”, עישון שהוא DL שמזכיר נרגילה). עוד נמליץ על מכשיר שמגיע עם סלילים שמסודרים בצורה אנכית ולא  אופקית, לאידוי שלם יותר של התמיסה.

גודל הסיגריה האלקטרונית

ישנם אנשים שאוהבים לעשן בצורה רגועה בסוף יום העבודה, בבית, ואילו אחרים זקוקים להפסקת עישון בכל שעה בערך ולכן מעשנים לאורך היום מספר פעמים ובכל מקום בעצם (ואגב, האם ידעתם כי השימוש ב-E-Cigarettes אינו נחשב לעישון כלל וכלל על פי החוק? וזו הסיבה שניתן להשתמש במוצר גם במקומות ציבוריים, בעבודה, ברכבת ובכל מקום אחר). אם אתם מהסוג שמעשן רק בבית, או מאלה שזקוקים רק למספר בודד של שאיפות ניקוטין חזקות במהלך היום, אתם בהחלט יכולים לרכוש מוצר גדול יחסית. סיגריות מהסוג הזה הן חזקות, בעלות סלילים חזקים יותר וסוללות בעלות הספק גבוה יותר. עבור המעשנים החפוזים, שלוקחים 7 דקות מטכליות לעישון בעבודה מספר פעמים ביום, עט אלגנטי ומינימליסטי יכול להספיק.

ערכות שלמות או פודים להרכבה?

עד לפני מספר שנים היה ניתן להשיג אך ורק סיגריות אלקטרוניות שכוללות את כל האלמנטים הנדרשים מובנים בתוכן. מוצרים שכאלו עדיין קיימים ואין אפשרות להחליף את החלקים שבתוכם בין שימוש לשימוש, אלא רק במקרה של צרכי תחזוקה, למשל כאשר צריך להחליף סוללה, סלילים או נוזלים. אם אתם מאלה שאוהבים לשנות את סגנון העישון מפעם לפעם, בחירה טובה עבורכם היא סיגריה שמאפשרת מודולאריות. סיגריה שכזאת כוללת את חיישני בקרת הטמפרטורה של האדים והסוללות ומחובר אליה גם פוד (מחסנית) שמכיל את נוזלי האידוי והסלילים. לאורך שעות היום ניתן להחליף את הפודים בהתאם לסגנון העישון הנדרש וסוג נוזלי המילוי. הפודים מגיעים עם סלילים בהספקים שונים וחלקם ניתנים למילוי חוזר כאשר נוזל האידוי נגמר. יש לשים לב כי הסיגריה האלקטרונית איכותית מספיק ובעלת המאפיינים הנכונים של הספק הסוללה, על מנת לעמוד בדרישות הפודים שאתם רוכשים.

מאפיינים נוספים שחשוב להכיר:

  • משך טעינה – חשוב מאוד שהסוללה תהיה מותאמת לצרכים שלכם לא רק מבחינת הספק העבודה אלא גם מבחינת משך הטעינה שלה. בתרחיש החיובי, אפשר לשאוף לטעינה בצורה מלאה תוך 3-1 שעות
  • תכולת הטנק – הטנק הוא התא בו נמצא נוזל האידוי. בסיגריות הקטנות תמצאו פחות מ-1 מ”ל של הנוזל, והן מתאימות לשאיפות מזדמנות. משתמשים אחרים זקוקים להרבה יותר נוזל אידוי, במיוחד אלו שמשתמשים בסליל בעל התנגדות נמוכה וסוללות חזקות. עבורם נפח תא מילוי של בין 1.5 ל- 2 מ”ל אמור להספיק. גם סוג נוזל האידוי שבוחרים צריך להתחשב בסוג הסיגריה האלקטרונית בה תשתמשו ובהתאם ליחס ה- VG/PG המועדף.

סיגריות אלקטרוניות מומלצות: הבחירות שלנו

כיום תמצאו דגמים שונים של סיגריות אלקטרוניות, הנבדלות ביניהן בפרמטרים שונים – כולל כמובן כדאיות הרכישה של כל אחד מהם. במדריך הבא נציג בפניכם כמה מהדגמים המומלצים ביותר מהקטלוג הרחב של טבק עבודי, חנות המספקת מוצרי ואביזרי עישון מהטופ העולמי כבר יותר מארבעה עשורים.

סמוק נורד קיט (SMOK Nord Kit)

חברת סמוק מגדירה עצמה ככזו המציעה “חדשנות שממשיכה לשנות את חוויית הוייפינג (אידוי)”. סדרת נורד מבטאת את הרעיון הזה בדיוק. היתרון הראשון של מוצרים מהסדרה הזו הוא הסוללה העוצמתית, שתביא לכך שתוכלו להשתמש בה למשך שעות ארוכות, אפילו ללא הפסקה.בהקשר זה, תוכלו למצוא באתר שלנו מוצרי וייפ.

כיום סיגריה אלקטרונית יכולה בהחלט להיות פריט אופנתי, וסדרת נורד מבטאת זאת היטב. זוהי סדרה המשלבת איכות ורמת גימור גבוהה במיוחד, מה שהופך אותה לאחד המוצרים היותר מרשימים ויזואלית שיש בקטגוריה.

וופורסו אקס-רוס קיט Vaporesso XROS Pod Kit

וופורסו היא שחקנית מרכזית נוספת בשדה המשחק, המציעה כמה דגמים פורצי גבולות. אקס-רוס קיט הוא עט אידוי שמוכיח שהגודל ממש לא קובע. זהו עט זעיר ממדים בכל קנה מידה, אבל כזה שניכר שכל פריט בו תוכנן בקפידה על מנת לספק את חוויית האידוי המושלמת.

הדגם כולל סוללה מרשימה (800Mah), מציע טעינה מלאה תוך שישים דקות ומגיע בערכה הכוללת שתי מחסניות מילוי, כבל הטענה ומדריך למשתמש שיסביר לכם איך לממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בו.

וופורסו רינובה זירו ZERO Vaporesso Renova

וופורסו רינובה זירה היא מוצר שמוכיח שאידוי הסיגריות האלקטרוניות יכול להיעשות בצורה חכמה ומהנה במיוחד. הייחודיות של הסיגריה היא אופן הפעולה שלה עם פודים ייעודיים, שיקלו בוודאי על השימוש.

דגם רינובה זירו מציע בהמשך לכך כמה יתרונות חשובים אחרים, דוגמת:

  • גוף חימום קרמי משובח המאפשר אורך חיים גבוה
  • זמן טעינה מהיר, עם 45 דקות בלבד עד לטעינה מלאה
  • מנגנון מילוי יוצא דופק ונטול פקק, המוציא את הנזילות מחוץ לתמונה
  • אפשרות לבחור בין שלושה מצבי הספק: 9 וואט, 10.5 וואט ו-12 וואט
  • טווח רחב של טמפרטורות שאפשר לעבור ביניהן, בהתאם לצרכים בנקודת זמן מסוימת

מי-פוד ג’נטלמנ’ס קולקשן Mi-Pod Gentleman’s Collection

המוצר הבא, כפי שניתן בוודאי להסיק משמו, מיועד במידה רבה לגברים המכירים את החיים הטובים באמת. אחד הדגמים פורצי הדרך של המותג מבוסס על בחירת חומרים ייחודית, הכוללת סיבי פחמן משובחים לתוצאות אידוי מקסימליות. המוצר בולט מאוד גם בפן העיצובי שלו, בין השאר בזכות העיטורים העשויים מקרבון ומבד זמש המופיעים על גביו.

המוצר מגלם בתוכו כמה מהיתרונות המזוהים יותר מכל עם מוצרי Mi Pod, לרבות סוללה ממושכת המספיקה לכמה ימי שימוש; מידות קטנות, המקלות על נשיאת המכשיר ושילובו בחיי היום-יום; מילוי קל במיוחד, ללא תקלות או נזילות; וטעם עשיר בכל קנה מידה, היוצר חוויית אידוי מהשורה הראשונה.

מחפשים סיגריה אלקטרונית מומלצת? מבולבלים? תנו לנו לסייע!

כמובן שאלו הן רק כמה דוגמאות מני רבות. הקטלוג של טבק עבודי מציע מוצרי אידוי ועישון של כל השחקנים הבולטים בתחום בכל קטגוריה: מי-פוד, אוסיבי, סמוקינג, רוטו, קומבי, ALEF ואחרות. הצוות שלנו ישמח להעניק לכם ייעוץ והכוונה מלאים, כך שתוכלו לבחור בסיגריות האלקטרוניות המשובחות המתאימות לכם ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *