פילטרים ועוד

איך ממלאים מצית? טיפים וטכניקות

 

מצית היא אחד מאביזרי העזר הבסיסיים של כל מעשן, ככה שקשה להאמין שתמצאו מעשנים רבים שמסתובבים בלי שהוא צמוד אליהם. אלא שלמוצר נפוץ אין תוחלת חיים אינסופית, כך שבשלב מסוים הוא צפוי להתרוקן מתכולתו. למעשנים יש במצבים אלו שתי ברירות: לקנות חדש, או שמא לנסות להבין איך ממלאים מצית. אנחנו נספק לכם כאן הדרכה, וכמה טיפים מועילים, בדרך לביצוע המוצלח של המשימה.

הבנת חוקי המשק

חשוב להדגיש בנקודת ההתחלה שלכל דגם עשויות להיות הוראות מילוי שונות במקצת, על פי סוגו, גודלו, מנגנון הפעולה וכן הלאה. אם לוקחים בתור דוגמה שתיים מהבחירות היותר מקובלות ואהובות כיום, אפשר לטעון בפה מלא שאין דינו של זיפו דומה לזה של קליפר. ככל שהמוצר הוא מתקדם ויוקרתי יותר, כך גדלים הסיכויים שהמשתמשים יעדיפו למלא אותו מחדש ולא להחליפו באחר. באפשרותו כידוע יכול להיות כיום פריט בעל ערך רגשי של ממש, לעיתים אפילו סמל סטטוס.

לפני שמתחילים במלאכת המילוי, חשוב לברר מראש מהו סוג הנוזל הדרוש. ייתכנו סוגים אחרים של נוזלים, כך שבחירה לא מתאימה עלולה להביא לכך שהמוצר לא יתפקד כפי שאתם מצפים שהוא יתפקד. מעבר לפגיעה בטיב העישון, מילוי לא נכון מגלם בתוכו לעיתים סכנה אמיתית למשתמשים. ישנם מצתים כגון זיפו, שיצריכו מכם גם אבנים לזיפו, למשל.

איך ממלאים מצית בכמה צעדים פשוטים?

מילוי אינו המשימה המורכבת ביותר שאפשר לחשוב עליה, גם אם ייתכנו כמה “חבלי לידה” כאשר עושים זאת בפעמים הראשונות. את המילוי העצמאי נהוג לבצע כאשר מתחילים לראות “זיופים”, דוגמת להבה שאינה מספקת, ועל אחת כמה וכמה כשכבר מגיעים למצב בו לא מצליחים לייצר כל סוג של להבה.

מכיוון שלכל סוג של מציתים יש הוראות מילוי אחרות, לא נוכל להסביר לכם צעד אחר צעד מה בדיוק עליכם לעשות. לשם המחשבה, נסביר בקצרה על תהליך המילוי של דגם זיפו, אותו רצוי מאוד למלא באמצעות נוזל אותנטי ומקורי של המותג. חשוב בעיקר להימנע משימוש בנוזל הגורם להצתת פחם, שעלול ליצור סיכון ממשי של שריפה והתפוצצות באמצעי הצתה בעל ממדים קטנים כמו הזיפו.

השלב הראשון במילוי הוא הסרה של הכיסוי הייעודי מהמארז. באמצעות מברג, הרימו את כרית הלבד (חתיכת לבד מלבנית, הנמצאת מסביב לסיכה שבחלקה התחתון של התוספת). בזמן שאתם אוחזים את כרית הלבד, הכניסו מעט מהנוזל למכסה הקל וסחטו. המשיכו למלא בעדינות את המיכל, אך אל תמלאו אותו לחלוטין. לאחר מכן דחפו את הכרית העליונה, עשויית הלבד, למקומה. חברו את המארגז, והיכונו לחוויית עישון מחודשת.

ההחלטה היא שלכם

מלאכת המילוי היא אפשרית לחלוטין, אבל כזו הדורשת תרגול, מיומנות מסוימת ובעיקר הרבה מאוד זהירות. באינטרנט תוכלו למצוא כמה וכמה מדריכים מפורטים המסבירים איך ממלאים מצית, לעיתים שלב אחר שלב. בין אם המדובר הוא במדריך כתוב ובין אם בסרטון מצולם, אפשר לנסות לעקוב אחריהם. קחו בחשבון עם זאת שיש סבירות גדולה שהמדריך אינו מותאם באופן מלא לסוג המוצר ולדגם שאתם אוחזים.

אפשרות אחרת היא לפנות לחברות מומחיות בתחום העישון ומוצרי העישון. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה. כחברה הפועלת מזה עשרות שנים בתחום העישון ומספקת את המוצרים המתקדמים, היעילים והאופנתיים ביותר שיש, נוכל להעניק לכם את כל הייעוץ וההכוונה הנדרשים. נשמח להמליץ לכם האם במקרה שלכם כדאי לפעול למילוי מחודש של המצת, או שמא מומלץ לרכוש חדש (אתם ממש לא צפויים לשלם הרבה), וכמובן שגם ללוות אתכם בתהליך המילוי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *