מדריכים לוופורייזר

PAX3 או PAX2 – סקירה מקיפה

PAX3 או PAX2 – סקירה מקיפה

בעשור האחרון, מהפכת הקנאביס הביאה איתה את הוופורייזרים, שבתוך כמה שנים זנחו את התדמית המיושנת והפכו לתחום עצום ומלא בכסף. בחמשת השנים האחרונות בלבד, הוקמו יותר חברות לייצור ופיתוח של מכשירי אידוי מאשר בכל זמן הפעילות של השוק, מה שמשאיר אותנו עם מאות יצרנים שונים הפועלים ממקומות שונים בעולם. עם כל הכסף שנכנס לשוק, כך גם המשקיעים מרגישים נוח יותר לפתוח את הארנק – ותקציבי המחקר והפיתוח הטכנולוגי הניתנים ליצרניות הללו הם סכומי-עתק המונים מאות מליוני דולרים בשנה.

תכירו את PAX האמריקאית

PAX היא יצרנית האמריקאית הפועלת בסן-פרנסיסקו, החלה את דרכה כבר בשנת 2007 בשם “Ploom” כשפיתחה סיגריות אלקטרוניות לשוק האמריקני והקנדי תחת המותג “JUUL”. אלו היו מכשירים מוצלחים במיוחד שזכו לאהבת ההמונים בגל הסיגריות האלקטרוניות שהגיע עם שנת 2007. עם כניסתו של הקנאביס הרפואי לספר החוקים של כמה וכמה מדינות בארה”ב, החברה “התנתקה” ממותג הסיגריות האלקטרוניות, והחלה למתג את עצמה כ-PAX Labs. החברה כיום מייצרת מכשירי אידוי אלגנטיים, סקסיים ודיסקרטיים, החובים בתוכם טכנולוגיה אינסופית וחומרי בניה איכותיים.

ל-PAX האומנם קו מכשירים מצומצם אך אין בזאת להעיד על איכות המוצרים. הוופורייזרים של PAX הם בהחלט מן הבולטים ביותר שיש בשוק כיום, החל מהעיצוב המינימליסטי והפשוט, דרך זמן חימום קצר במיוחד, וביקורות חמות מצד המשתמשים ומצד הקהילה הבינלאומית. עם הניסיון הרב שצברו במהלך 11 שנות פעילותם, ועם הידע הרב שרכשו מהמשתשמים, ומצוותי המחקר שלהם – Pax Labs היא בהחלט אחת מחמשת היצרניות הבולטות והנחשבות ביותר בשוק שמכונה – וופורייזרים.

Pax 2 – האח הגדול של PAX-3 

זהו הדגם הראשון לצאת לשוק לאחר הצלחתו הרבה של ה-PAX המקורי. Pax 2 הביא עימו עיצוב חדשני, קומפקטי וסקסי, תא חימום עשוי פלדת אל-חלד, אופציה לאידוי נוזלים ותמציות צמחיות ממגוון סוגים ועוד לא מעט שיפורים משמעותיים. Pax 2 משתמש בטכנוכלוגיית חימום חדשנית בטווח טמפרטורות של 180-220 מעלות, ומגיע לחום מירבי בתוך 45 שניות.

Pax 2 הביא איתו גם לשוק טכנולוגיה ייחודית מסוגה – חישת שפתיים. הפיה הנסתדרת מצויידת בחיישנים סמויים הקולטים מגע עם השפתיים של המשתמש. בהיעדר מגע עם השפתים ליותר מכמה שניות, הטמפרטורה בתא האידוי תרד ב-3 עד -4 מעלות, מה שמאפשר למשתמש למצות את החומר ביעילות רבה ולהימנע כמעט לחלוטין מבעירה.

בנוסף, ישנו מכסה מיוחד עבור תא האידוי המאפשר דחיסה של מחצית מקיבולת התא, כך שלא תמיד חייבים למלא את התא במלואו בכדי להגיע לתוצאות מספקות. את מערכת החימום מניעה סוללה הנטענת במלואה לאחר כ-3 שעות טעינה רצופות, ומספיקה לכ-90 דקות שימוש. אביזר ההטענה הוא מגנטי לגמרי, ולכן אין צורך בחיבור של כבלים מיותרים ומסורבלים – פשוט מצמידים את המכשיר למשטח הטעינה.

וופורייזר – Pax 3

זהו הדגם החדש ביותר של Pax Labs וכיום מוצג כמכשיר הדגל של החברה. בדומה לאחיו הוותיק, גם הוא מגיע בעיצוב אלגנטי, עם פיה נסתרת, משטח הטענה מגנטי וטנכולוגית חישת-שפתיים. גם כאן העיצוב קומפקטי ומרגיש נוח בכל כיס, במשקל של כ-95 גרם בלבד ובמידות קטנות במיוחד – Pax 3 הוא וופורייזר נייד הנחשב לאחד הנמכרים והמצליחים בקטגוריה.

וופורייזר Pax 3  דומה מאוד לאחיו הגדול, PAX 2, אך מציע מספר תכונות נוספות ההופכות אותו לאחד המכשירים הנמכרים ביותר בעולם:

  1. מנוע רטט זעיר – בגוף המכשיר מוטמן מנוע-רטט זעיר (בדומה לזה הקיים בסמארטפונים כיום), המאפשר מתן פידבק למשתמש באמצעות רטט עדין של המכשיר. השימוש בטכנולוגיה זו נעשה נפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות, כך שה-PAX 3 האמנם לא המציא את הגלגל, אך הוא בהחלט עושה זאת על הצד הטוב ביותר. כאשר המכשיר מגיע לטמפרטורה הרצויה, מופעל רטט המסמן למשתמש לקחת שאיפה.
  2. סוללה חזקה יותר – Pax Labs דאגו לשלב ב-PAX 3 סוללה חזקה יותר בעלת קיבולת של 3500mAh המספיקה לאידוי מלא במשך חמישה עד שישה סשנים מלאים של אידוי. זמן הטעינה גם הוא שופר לכ-90 דקות.
  3. זמן חימום קצר יותר – חימום הולכה המשולב במכשיר מאפשר חימום מהיר במיוחד של תוכן התא – בין 15 ל-25 שניות בהתאם לטמפרטורה הרצויה. זהו שיפור ניכר מה-PAX 2 שזמן החימום שלו עמד על כל 45 שניות.
  4. שליטה באמצעות הסמארטפון – בדומה למכשירים רבים אחרים הקיימים כיום בשוק, גם ל-וופורייזר Pax 3 ישנה אפליקציה ייעודית המאפשרת שליטה על תוכניות האידוי, ניהול מעקב אחר קצב האידוי ושליטה בזמן אמת על המכשיר באמצעות הסמארטפון.

רגע-רגע, PAX1?

הדגם הראשון של החברה הוא אכן PAX1, אך בשל הצלחת הדגמים החדישים יותר כיום כבר לא נמכר. רק לצורך השוואה נאמר כי זה היה מכשיר גדול יותר וכבד יותר מאחיו הצעירים, בעל זמן חימום כמעט זהה לזה של ה-PAX2, תא אידוי עשוי פלדת אל-חלד ועיצוב מוארך הדומה ל-PAX2.

ה-PAX הראשון היה בהחלט לאחת ההצלחות הגדולות בימים ההם, ובעקבות הצלחתו הרבה הואץ הפיתוח של המכשירים החדשים יותר.

בשורה התחתונה

Pax Labs היא חברה מנוסה וותקיה בשוק מכשירי האידוי. היא מציעה איכות אמריקאית חסרת פשרות, בשילוב עם הנדסת-אנוש מעולה, עיצוב אלגנטי, ניידות והרבה כוח אידוי. ה-PAX2 וה-PAX3 הם מבין מכשירי האידוי הנמכרים והמוערכים כיום בשוק, בשל יעילותם ובשל היכולת שלהם לייצר אדים טעימים וארומתיים העוברים בגרון באופן חלק. בכל רחבי הגלובוס זכו השניים למיטב הביקורות וההצלחות, ולאהדה רבה מצד המשתמשים.

לרכישה של Pax 3 | לרכישה של Pax 2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *