מדריכים לוופורייזר

וופורייזרים מומלצים? כל הדגמים שכדאי לכם להכיר

וופורייזר הוא אחד ממוצרי העישון היותר נפוצים כיום. למעשה, המונח נכון הוא מוצר “אידוי” (Vape) – כלומר מכשיר אידוי, ולו מכיוון שהוא מבוסס על חימום חומר גלם צמחי בתא ייעודי, באמצעות גוף חימום, עד להפיכתו לאדים. התוצאה היא אדים המאפשרים מיצוי של כל אותם חומרים פעילים חיוניים המאפיינים את חומר הגלם הטבעי, בצורה הנחשבת לבטוחה פי כמה בהשוואה לעישון “רגיל”. בואו נכיר יותר לעומק וופורייזרים מומלצים.

מחפשים וופורייזר מומלץ? הכירו את הסוגים

פופולאריות מכשירי אידוי יחד עם היצע המוצרים הרחב שרק גדל משנה לשנה, הן בבחינת חדשות טובות עבור אוכלוסיית המשתמשים. עליהם להשקיע מחשבה בבחירת וופורייזר מומלץ, תוך הכרת קטגוריות המוצרים העיקריות והדגמים המוצלחים ביותר בכל אחת מהן.

וופורייזר מומלצים שניתן לקחת לכל מקום

את הסקירה אנחנו מתחילים עם וופורייזר נייד, אשר כפי שניתן להסיק משמו – ניתן להפעלה מכל מקום, גם ללא חיבור למקור חשמל חיצוני. ניתן למצוא אופנים שונים בהם הדבר אפשרי, לרבות מכשיר המגיע עם סוללה או מכשיר אותו ניתן לחמם בצורה ישירה באמצעות מצת.

וופורייזר מומלץ ראשון בקטגוריה הזו הוא “דיינאוואפ אם” (Dynavap M), תוצרת חברת Dynavap הנחשבת לשם דבר בתחום. המדובר במכשיר אידוי נייד וקטן ממדים, שמשקלו נמוך במיוחד עקב העובדה שהוא אינו דורש סוללה. תחת זאת, התפעול שלו נעשה באמצעות חימום ישיר של קירות תא החימום, בעזרת מצת. המכשיר משמש לאידוי חומר גלם צמחי בלבד, עד לטמפרטורת 240 מעלות המביאה לבעירה ולאידוי חומרים צמחיים, ולא לעישון שלהם. המכשיר נחשב לאחד המשובחים המוצעים כיום, בין השאר בזכות מנגנון התפעול המתוחכם או חומרי הגלם המתקדמים, העומדים בכל התקנים המחמירים שהוגדרו באירופה בתחום.

אם נתקלתם בסקירה של וופורייזר מומלץ 2020, יכול מאוד להיות שתמצאו בתוכה גם את פוקוסוייפ פרו (Focusvape) מאותה קטגוריה, המיועד אף הוא לחומרי גלם צמחיים בלבד. מכשיר זה מאופיין בממדים פיזיים מרשימים, בטח ביחס למכשיר נייד, פועל בצורה יעילה ונחשב לאיכותי. ההפעלה שלו נעשית באמצעות סוללה נטענת, המספיקה כאשר היא מלאה לשעתיים רצופות של הפעלה מלאה או לחלופין לעד עשר שעות הפעלה חלקית.

וופרייזר דה ווינצ’י אייקיו (DaVinci IQ) הוא דגם הבולט בעיצוב אלגנטי, בהנדסת אנוש המוקפדת ובתפעול נוח. זהו מכשיר נייד השוקל כ-145 גרם בלבד ומאופיין בממדים זעירים במיוחד, כך שניתן בקלות לשאת אותו לכל מקום. המכשיר חכם בכל קנה מידה, בין השאר בזכות השליטה האפשרית על דרגת החום, כשסימן היכר נוסף הוא 51 לדים המרכיבים יחדיו תצוגת LCD.

עוד נזכיר את Pax 3, הדור השלישי במכשירי האידוי הניידים המצליחים של חברת PAX האמריקאית. החברה, הידועה בקו מוצרי הבוטיק שלה, הציגה בדגם הקודם את הטכנולוגיה הייחודית של חישת שפתיים. בין החידושים ב-Pax 3 אפשר למנות מנוע רטט זעיר, משך חימום קצר, סוללה חזקה במיוחד ואפשרות לשליטה באמצעות הטלפון החכם.

מכשירי אידוי מומלצים לשימוש ביתי

קטגוריה אחרת וחשובה לא פחות של מכשירי אידוי כוללת בתוכה את מכשירי וופורייזר נייח. למרות שהתפעול שלהם במקומות שונים נחשב למורכב יותר, עקב הצורך בחיבור חשמל, הם מגלמים בתוכם כמה יתרונות חשובים. האידוי במכשירים המובילים בקטגוריה הזו הוא איכותי בכל קנה מידה, וגם אחיד לכל אורך האדים. הטעם שמקבלים, בהמשך לכך, הוא נקי ומשובח. הסיבה העיקרית היא שהמכשירים מבוססים בדרך כלל על חימום אזורי, להבדיל מחימום ישיר המאפיין את המכשירים הניידים.

אי אפשר לדבר על מכשירים מומלצים בקטגוריית הנייחים מבלי להזכיר את וולקנו (Storz and Bickel Volcano Hybrid), הנחשב למוצר הדגל של החברה הגרמנית המוכרת. זהו המכשיר היחידי בתחום שקיבל את תקן ISO הנחשק בכל הנוגע לאיכות ולסטנדרט הייצור שלו, מה שמסביר את היתרונות המגוונים של השימוש בו. מכשיר זה יקר בהשוואה לרוב מכשירי האידוי האחרים, אולם רבים יציינו שהתפעול הנוח והאיכות הגבוהה שווים את הפער במחירים.

Storz&Bickel אחראית למוצרים נייחים בולטים אחרים, דוגמת הגרסה הקלאסית של הוולקנו (Storz and Bickel Volcano Classic). דגם זה, המבוסס על תפעול אנאלוגי, נחשב ל”אבא של הוופורייזרים” ומציע חוויית שימוש גבוהה במיוחד. לדגם קיימת גרסה דיגיטלית ומתקדמת יותר, Volcano Digital. החברה מציעה גם את דגם הפלנטי (Storz and Bickel Plentyl), הבולט בעוצמה ובאיכות שלו. דגם נוסף הזוכה לשבחי המבקרים והמשתמשים הוא מייטי (Mighty), מכשיר אידוי נייד המיועד בעיקרו לשימוש לטווח בינוני. זהו מכשיר משובח ויוקרתי, בעל חיי סוללה ארוכים בהשוואה למכשירים מקבילים אחרים, תפעול נוח והנדסת אנוש מוקפדת.

ישנם מכשירים מהטופ שבהחלט מגיעים עם תג מחיר מפתה מאוד, למשל וופורייזר הידרולוג’י 9 (Hydrology 9) של Cloudious9 Vapor. אחד החידושים העיקריים בדגם הזה הוא מערכת סינון המים, המבטיחה שאיכות האידוי היא הגבוהה ביותר האפשרית. הדגם מאופיין בנוסף בעיצוב מדליק ומודרני, שמביא לשילוב המוצלח בין אסתטיקה לפרקטיקה.

וופורייזרים מומלצים לאידוי שמנים

לצד מכשירי האידוי המיועדים לצמחי מרפא, תוכלו למצוא קטגוריה חשובה נוספת של מכשירים – וופורייזר לאידוי שמנים. מדובר במוצרים משובחים המגיעים במחיר נוח יותר ונחשבים למצוינים בשימושים שונים. מכשיר Aurora, מבית היוצר של חברת Dr. Dabber, מיועד למיצויים ולווקס. וופרייזר מומלץ זה כולל שלוש דרגות חום, המכוילות במדויק כך שניתן יהיה למצות את הטעמים ואת ההשפעות של כל אחד מסוגי המיצויים שנבחרו. המכשיר כולל שלושה גופי חימום מצורפים, המתאימים לרמות הצמיגות השונות של השמנים, שתי פיות קרמיות ליצירת התאמה מושלמת של זרימת האוויר, כלי סיליקון המסייע לשמור על הווקס, מטען USB המקל על שימוש במכשיר בתצורה הניידת ועוד.

בין הדגמים הבולטים האחרים בקטגוריה הזו אפשר למנות את Widpod Thick Oil Tape, וופרייזר Atmos Kiln Ra המגיע במספר גוונים, וופרייזר אטמוס מגנה (Atmos Magna) הבולט בפשטות המילוי, בממדים הקטנים שלו ובעמידות ארוכת השנים ועוד.

מגוון אביזרים נלווים

לעיתים, ההצלחה של וופורייזר מומלץ טמונה בפרטים הקטנים עבורו, שהשפעתם על נוחות השימוש ותוצאות האדים המופקים במהלך תהליך האידוי היא גדולה. בין האביזרים הבולטים בתחום ניתן למנות סוגים שונים של פיות (למשל מוגבהת או שטוחה), סט פיות, מתאם ייעודי עבור מקטרת מים, יחידת קירור, מחסנית קפסולות, סט מברשות ניקוי – והרשימה כוד ארוכה.

המותגים הבולטים הפועלים בשדה המשחק, ביניהם Storz&Bickel, Atmos, G Pen, IMAG ואחרים, הם שמספקים ברוב המקרים אביזרים לוופורייזר. בדרך כלל ניתן לרכוש אביזרים רק עבור יצרנית מסוימת, או ליתר דיוק: עבור מכשיר ספציפי מבית היוצר שלה.

מה עוד חשוב לדעת על וופורייזרים מומלצים?

עם כל הכבוד ליתרונות של מכשירי אידוי מומלצים לשנת 2022 – וכאן סקרנו חלק גדול מהדגמים הנחשבים לחוד החנית בתחום – המאמצים אינם מסתכמים בבחירה נכונה של דגם או קטגוריה. חיוני לפנות לחברה מקצועית וותיקה, שתוכל לספק אך ורק את המוצרים המשובחים ביותר בכל קטגוריה, להם אחראיים השמות הבולטים בתחום בעולם. חברה שגם תוכל לספק לכם ייעוץ בכל הנוגע למציאת הפתרונות המתאימים לכם במידה הרבה ביותר, וגם תהיה שם לכל שאלה או התלבטות בהמשך הדרך.

כיום, בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, אין ספק שפשוט הרבה יותר למצוא מוצרים בכל התחומים – כולל מוצרי אידוי ועישון. חנויות בולטות בתחום מציעות כמה סניפים, בנקודות שונות ברחבי ישראל, לצד האפשרות לרכוש את המוצרים בצורה מאובטחת ומהירה דרך אתר האינטרנט. אנו מציעים באתר שלנו מגוון מוצרי עישון במחירים אטרקטיביים כדוגמת וייפ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *