מדריכים לוופורייזר

וופורייזר טמפרטורה מומלצת – מהי?

כל מה שחשוב לדעת על טמפרטורה מומלצת של וופורייזר

מכשירי אידוי, או “וופורייזרים”, מבוססים על רעיון פשוט מאוד: הם גורמים לחימום החומרים אותם אנחנו מעשנים (טבק, תחליפי טבק או קנאביס רפואי), עד לטמפרטורה שתיצור אדים אותם נצרוך. זאת כמובן להבדיל מהתרחיש המקובל של העישון, בו אנחנו מכניסים לגוף את העשן וחומרי הבעירה, אשר השפעתם עלולה להיות מזיקה. אבל מהי בכלל הטמפרטורה האופטימלית של אידוי? איך יודעים מהי וופורייזר טמפרטורה מומלצת? והאם יש משמעות לסוג החומר שמעשנים? במדריך הבא נספק את התשובות לשאלות אלה ואחרות.

טווח רחב של טמפרטורות

אם תתבוננו במפרט הטכני של וופורייזרים שונים, תגלו שלכל אחד מהם טווח טמפרטורות אפשרי שונה. הנקודה המרכזית שחשוב להדגיש היא שאין תשובה חד משמעית ואחידה לגבי טמפרטורת האידוי המומלצת.

על פי האבחנה הראשונה, ככל שהטמפרטורה תהיה גבוהה יותר כך חוויית האידוי תהיה “חזקה” יותר, ההשפעה משמעותית והטעם עשיר. טמפרטורות נמוכות יחסית, שמתאימות ל”מתחילים” או לכאלו המעוניינים בהשפעה מינימלית אבל קיימת, עומדות על כ-175-165 מעלות צלזיוס.

בקצה השני של הסקאלה תמצאו אידוי בטמפרטורה שעשויה להגיע עד לכ-220 מעלות, כך שההשפעה תהיה מאסיבית יותר וכך גם תופעות הלוואי. אידוי בתנאים האלה יהיה קרוב במידה לא מבוטלת לעישון, כשבמקרה של קנאביס רפואי למשל תראו איבוד מהיר של טרפנים (חומרי הטעם והריח של צמח הקנאביס).

לכל חומר יש את הטמפרטורה שלו

כמובן שגם סוג החומר שצורכים משפיע על הטמפרטורה המומלצת עבורו. במקרה של וופורייזר שמן קנאביס רפואי, אם ניקח דוגמה נפוצה, מרבית המומחים ממליצים על אידוי בטווח טמפרטורות של כ-200-175 מעלות צלזיוס. אם אתם צורכים מיצוי קנאביס או שמן THC, תידרשו בדרך כלל לטמפרטורה גבוהה בהשוואה לעשבים יבשים. במקרה של טבק, בו האידוי נעשה בעיקר בשל החוויה, אפשר להבין אנשים שיעדיפו טמפרטורות גבוהות יותר כדי לקבל את מלוא ההשפעה ואת החוויה הגדולה ביותר.

יש שימליצו להתאים את הטמפרטורה גם לנסיבות השימוש, כולל למשל השעה ביום בה צורכים את החומרים המאודים. על פי האבחנה הזו, טמפרטורה נמוכה תתאים בעיקר לשעות היום ההתחלתיות יותר, בעוד שבשעות הערב והלילה חלק גדול מהמשתמשים בוחרים בטמפרטורות אידוי גבוהות יותר.

גם סוג המכשיר משפיע על וופורייזר טמפרטורה מומלצת

כשמדברים על טמפרטורות מומלצות של וופורייזרים, מומלץ לקחת בחשבון גם את סוג המכשיר. כידוע, את מכשירי האידוי מחלקים לשתי קבוצות עיקריות: וופורייזר נייד לעומת וופורייזר נייח.

בחלק גדול מהמקרים נרצה לקבל את ההשפעה המשמעותית יותר דרך המכשירים הנייחים, הנחשבים לעוצמתיים יותר ומציעים טמפרטורות גבוהות. חשוב לראות איך הוופורייזר מגיב לכל טמפרטורה. וופורייזר נייד שאינו איכותי (וגם סוגים נייחים שאינם מהשורה הראשונה) עלול לגרום לשריפה של החומרים, כך שחלק גדול מהם פשוט יילך לאיבוד.

זו אחת הסיבות לכך שמומלץ לא להתפשר בבחירת מכשירים, אלא לחפש וופורייזרים מומלצים של חברות העומדות בחוד החנית בתחום בעולם, דוגמת Wolkenkraft, Atmos ואחרות.

איך יודעים טמפרטורה מומלצת של וופורייזר? מנסים

כמובן שזה בסדר גמור, ואפילו הגיוני, לא לדעת מראש מהי הטמפרטורה המתאימה ביותר לסוג הוופורייזר שלכם, לחומר שאתם מאדים, למטרות האידוי ולמשתנים אחרים שמשפיעים על המשוואה. אף אחד לא נולד מומחה לאידוי או לוופורייזרים. את הידע תוכלו פעמים רבות לקבל תוך כדי שימוש, כאשר אתם בוחנים את ההשפעה של האידוי עבורכם ולראות מה עובד בשבילכם הכי טוב.

אם אתם לא יודעים היכן להתחיל, תוכלו להיעזר באנשי חברות מקצועיות החיים את התחום. המומחים של טבק עבודי, חנות המשווקת חומרי ואביזרי עישון כבר למעלה מ-40 שנה, יוכלו להעניק לכם את הייעוץ וההדרכה הנדרשים בדרך לבחירה המוצלחת ביותר של וופורייזר ולשימוש הנכון בו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *