מדריכים לגריינדר

איך לנקות גריינדר? כל הטכניקות המומלצות

איך לנקות גריינדר

רוצים לדעת איך לנקות גריינדר? המדריך הבא הוא בול בשבילכם

המפתח לעישון נכון, יעיל או אפילו מהנה של צמח הקנאביס נמצא פעמים רבות בפרטים הקטנים. אותם אביזרים וכלים המהווים חלק בלתי נפרד מהתהליך, אותם יש לרכוש וכמובן שגם לתחזק. גריינדר הוא אחד מהם, מה שהופך אותו לפריט חובה עבור אינספור מעשנים. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק איך לנקות גריינדר ומהם היתרונות של מכשיר נקי ומתוחזק היטב.

בטרם נגלה איך מנקים גריינדר, הכירו אותו מקרוב

גריינדר (אותו תמצאו לעיתים בשמות דוגמת “גורס” או “מקססה”) הוא כלי ייעודי לגריסת הקנאביס, שעושה זאת בדיוק כפי שדרוש: באופן אחיד ומדויק. כך צורת הקנאביס תהיה אחידה, והקנאביס לא יהיה בעל “כיסי אוויר” שעלולים לפגוע בתוצאות ההכנה. המכשיר למעשה מאפשר לתהליך הבעירה של הקנאביס להיעשות בצורה המוצלחת ביותר האפשרית. אם אתם משתמשים במכשיר אידוי, וופורייזר, תגלו שללא גריסה נכונה ואחידה הנעשית במהלך השימוש לא ייצאו האדים להם אתם בוודאי מייחלים.

את הגריסה של הקנאביס ניתן לבצע באופן תיאורטי בדרכים אחרות, באמצעות מספריים או אפילו ידנית, אולם מדובר במשימה סיזיפית שתוצאותיה נוטות להיות בעייתיות. הגורס מקל מאוד על תהליך ומציע דיוק מקסימלי בגריסה, כך שהתוצאה תהיה אחידה ומותאמת לצרכים, ללא מצב בו אתם גורסים פחות או יותר מדי.

השמיים הם הגבול

חשוב להדגיש שעם התפתחות הטכנולוגיה, גדל בצורה משמעותית מספר הדגמים המוצעים כיום. תוכלו למצוא כיום מוצרים הממלאים כמה תפקידים במקביל, למשל כאלו הכוללים מקום ייעודי לאחסון הניירות, הפילטרים, הקנאביס הגרוס ואלמנטים אחרים.

באופן לא מפתיע נכנסו לתמונה במהלך השנים מכשירי גריסה חשמליים, שמבצעים את התהליך כולו בצורה אוטומטית. עובדה זו הופכת את השימוש בהם לנוח הרבה יותר, עבור כל אדם באשר הוא, ומקלה מאוד על אנשים שבדרך אחרת מתקשים להשתמש בגריינדים: אנשים הסובלים ממחלות או ממוגבלויות בתנועה, למשל.

אז… איך לנקות גריינדר?

לאחר כמה וכמה שימושים, אתם עשויים לגלות שהמכשיר כבר לא כתמול שלשום. עם הזמן מצטברים עליו לכלוכים, שומנים וחומרים אחרים, הנובעים מכך שמדובר בחומר אורגני הבולט בדביקות שלו. אלה מביאות לכך שהשימוש בכלי הופך להיות נעים הרבה פחות. לכן נדרש מפעם לפעם ניקוי של המכשיר, שיכול להיעשות למרבה המזל בצורה פשוטה באמצעות כמה אביזרים בסיסיים במיוחד.

אם הבעיה היא הצטברות שומנים, ניתן לרכוש מסיר שומנים פשוט. האתגר העיקרי כאן הוא פירוק הגורס לרכיבים השונים שלו, במטרה להגיע לכל המקומות הנדרשים. לא מדובר כאן באתגר גדול מדי, אולם צריך לקחת בחשבון הבדלים אפשריים בין סוגים שונים של מכשירים. כך למשל אם המוצר עשוי ממתכת, ניתן לשלב בניקוי שלו גם אלכוהול. מנגד, עבור מכשיר מפלסטיק הבחירה באלכוהול מומלצת הרבה פחות.

כיום תוכלו למצוא אביזרים שימקסמו את תוצאות הניקוי שלכם, ויאפשרו לכם לעשות זאת בצורה הפשוטה ביותר האפשרית. מברשת וחוד לניקוי, המוצעת במחיר נמוך במיוחד, היא אחת הבחירות היותר הכרחיות. המברשת כוללת בצדה האחד שיער, ומנגד חוד – שילוב המאפשר להגיע לכל חלק במכשיר ולנקות אותו ללא דופי. המברשת היא נוחה לשימוש וקלה לנשיאה, עובדה שמאפשרת לקחת אותה אתכם ולהשתמש בה בעת הצורך. המברשת יכולה להפוך להיות חלק בלתי נפרד מערכת העישון שלכם.

כמובן שבאפשרותכם לחפש מדריכים באינטרנט, עם תמונות או סרטונים, שמראים איך לבצע באופן נכון את מלאכת הניקוי – למשל העמוד הבא (באנגלית).

מתי בדיוק כדאי לנקות?

כיום יש לשאול לא רק איך לנקות גריינדר, אלא גם מתי לעשות זאת. התשובה הפשוטה היא שכל המרבה בניקיון, הרי זה משובח. מומלץ לבצע ניקוי בסיסי של המכשיר, באמצעות מברשת כפי שהזכרנו מעלה, לאחר כל שימוש.

לצד זה נדרשים טיפולים תקופתיים בהתאם למצב המכשיר, לרוב לאחר כמה שבועות או לכל היותר חודשים ספורים. יש לכם שאלות נוספות? צרו קשר עם עבודי עוד היום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *