מדריכים לסיגריה אלקטרונית

מי-פוד (Mi-Pod) – סיגריה אלקטרונית

סיגריה אלקטרונית ‘מי-פוד’ היא מכשיר איוד (Vape) נייד המיועד לאידוי נוזלי איוד ייעודיים בלבד, המיוצר על ידי חברת Mi-one המייצרת ומשווקת סדרת מכשירי אידוי ואיוד ניידים מארה”ב. סיגריה אלקטרונית ‘מי-פוד’ היא מכשיר איוד בעל חיי סוללה ארוכים יחסית, כאשר גודל המכשיר הכללי נחשב לקטן יחסית בקטגוריה של סיגריות אלקטרוניות.

המנגנון המכני המרכזי במכשיר סיגריה אלקטרונית ‘מי-פוד’ פועל לפי התקן הסטנדרטי של מכשירי סיגריה אלקטרונית: מנגנון חימום גלילי מוארך שתפקידו לחמם את תא האידוי המתכתי (עשוי להיות בנוי מחומר קרמי ולא ממתכת) האטום, אשר לתוכו מוכנס נוזל האידוי בטרם תחילת החימום. לאחר סגירת תא האידוי והתחלת פעולת המכשיר, נוזל האידוי עובר בתוכו תהליך של חימום מבוקר עד לטמפרטורה גבוהה של כ-260 מעלות צלסיוס – טמפרטורה שאינה יוצרת עשן או תהליך בעירה אלא מספיקה רק כדי לגרום לאידוי של מים וחומרים צמחיים מתוך נוזל האידוי המתאדה מהחימום. בתהליך זה, מאפשרת סיגריה אלקטרונית ‘מי-פוד’ אידוי של חומרים צמחיים (מומסים) ומים בלבד, ללא עשן או חומרים כבדים שמוכלים בתוכו.

חלקו החיצוני של מכשיר ‘מי-פוד’ מורכב מפלסטיק פולימרי ומצופה בחומרי איטום תעשייתיים על בסיס קרמי, עליו מורכב לעיתים פאנל צבעוני. מתחת למעטה החיצוני של המכשיר קיימת מערכת אידוי חומרים שמרכזה בתא האידוי, אשר מסביבו קיימת צנרת זכוכית המיועדת להובלת אדים המופקים מהנוזל המתאדה. מערכת זו מבודדת כולה בעזרת ציפוי קרמי פנימי העשוי חומר בשם זירקוניה – חומר המסייע לשמור על אחידות הטמפרטורה וחלוקתה דרך תא האידוי בעת תהליך החימום של נוזל האידוי. תא המילוי הקרמי של סיגריה אלקטרונית ‘מי-פוד’ המכיל את נוזל האידוי נמצא בחלקו האמצעי.

חלקו הפנימי של מכשיר ‘מי-פוד’ מצופה כולו בחומר דמוי זירקוניה הנועד לציפוי זכוכית – ציפוי מגן שנועד לספק לסילון האדים המופקים מתא האידוי נתיב עמיד שלא יפגע במורכבותם הכימית, טעמם או ריחם. זירקוניה הוא חומר קרמי בבסיסו העמיד לטמפרטורה גבוהה במיוחד, והוא עמיד יותר מסוגים שונים של קרמיקה פשוטה.

מילוי המכשיר בנוזל אידוי מתבצע על ידי הסדרת מכסה תא החימום, זילוף המיצוי אל תוך תא האידוי והחזרת המכסה למקומו. למילוי המחסנית יש להשתמש בבקבוק פלסטיק עם זרבובית. במידה והנוזל מגיע בבקבוק זכוכית עם טפטפת יש להעבירו לבקבוקון פלסטיק קטן. לאחר מילוי המכשיר והמתנה של כ-10 דקות, הפעלתו מתבצעת על ידי לחיצה מהירה ונשנית (5 לחיצות מהירות) על כפתור ההפעלה הראשי תוך כדי שאיפה ארוכה מהמכשיר. לאחר שהמכשיר דלוק, 5 לחיצות נוספות משמשות כדי לכבות אותו.

‘מי-פוד’ היא סיגריה אלקטרונית ניידת ולא מכשיר נייח, ולכן היא אינה דורשת חיבור לחשמל אלא לצורך טעינת הסוללה שלו – סוללה המכילה עד 2 שעות הפעלה רציפה או 10 שעות של פעילות חלקית בהיקף מצומצם. המכשיר נטען באמצעות חיבור MICRO USB כך שניתן לטעון אותו בכל מקום.

אורך תקופת אחריות היצרן על מכשירי ‘מי-פוד’ עומדת בממוצע על כשנה עד שנתיים והיא תלויה במשווק המורשה או ביצרן ממנו נקנה המוצר.

מפרט טכני – סיגריה אלקטרונית מי פוד (Mi-Pod)

מידות המכשיר: 6 ס”מ / 5.1 ס”מ / 1.35 ס”מ

זמן חימום מלא בשניות: 30 שניות לתחילת פעילות

זמן טעינה מלאה בדקות: 45 דקות טעינה רצופה

קיבולת תא האידוי: 2 פודים של 2 מ”ל, עד 5 מילויים לכל פוד

טמפרטורה מקסימלית: 280 מעלות צלסיוס

שיטת מילוי: עצמאית ניתן לשלוט במכות הניקוטין, בטעם ובכמות המדויקת שנצרכת

ערכה בסיסית של Mi-Pod – מה בפנים?

הערכה הבסיסית המשווקת עם סיגריה אלקטרונית Mi-Pod כוללת את האלמנטים הבאים:

1 x מכשיר איוד Mi-Pod
1 x מטען וכבל USB לטעינת המכשיר
2 x פודים למילוי
1 x מדריך למשתמש במספר שפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *