מדריכים לסיגריה אלקטרונית

ההיסטוריה של הסיגריה האלקטרונית ב-50 שנה

מסיגריה מקומטת לסיגריה אלקטרונית ב-50 שנה

עישון טבק מקורו במסורת בת אלפי שנים, המזוהה בעיקר עם הילידים המקומיים של אמריקה הצפונית – האינדיאנים. כמובן שבימי קדם סיגריות לא היו, לכן נדחסו עלי טבק יבש למקטרות העשויות עצם ועץ, ועושנו במהלך טקסים חברתיים המתרחשים בשבט.

עם התקדמות עולם הרפואה, שנות ה-90 נפתחו עם קמפיינים חסרי-תקדים של ארגוני בריאות ברחבי העולם הקוראים להפסיק לעשן סיגריות. מאז ועד היום – העולם השתנה ללא היכר שכן כבר ברוב העולם אסור לעשן במקומות ציבוריים, אסור למכור סיגריות ולקטינים ועל כל אריזות הסיגריות מפורסמות אזהרות משרד הבריאות.

עם זאת, העשור האחרון הביא איתו מהפכה בעולם העישון, שכן התחלנו לראות יותר ויותר סיגריות אלקטרונית וופורייזרים (מכשירי אידוי) יוצאים לשוק לשימוש הקהל הרחב.

הרעיון מאחורי הסיגריה האלקטרונית, שכב רשום על נייר במשרד הפטנטים האמריקאי כבר מאמצע שנות ה-60. בימים ההם, הסיגריות היו פופולאריות מאוד ונחשבו לסמל סטאטוס, ובהיעדר מודעות הרפואה לסכנות הכרוכות בעישון – ריח הטבק נכח באוטובוס, ברכבת, במשרד, או בעצם – בכל מקום ציבורי שאתם יכולים להעלות על דעתכם.

סיגריה אלקטרונית – איך זה בכלל עובד?

למרות שקוראים למכשיר העתידני הזה סיגריה, זהו בעצם מכשיר אידוי המתאים לנוזלים מסויימים, כשלרוב הייצרים של המכשירים עצמם הם גם המשווקים של נוזל לסיגריה אלקטרונית. הנוזל מחומם לטמפרטורה קבועה באמצעות גוף חימום זעיר המונע ע”י סוללת ליתיום-יון זעירה. ברגע השאיפה, המשתמש שואף אדים מלאי טעם בדיוק כפי שבסיגריה רגילה, אך להבדיל – כאשר מאדים – אין נוכחות של פחמן חד-חמצני המופק בעת בעירה.

למעשה, רוב הנזקים המקושרים ישירות לעישון, קשורים כך או אחרת לאותו פחמן חד-חמצני הנפלט בעת בעירה של חומר מוצק (כמו טבק). באמצעות סיגריה אלקטרונית – ניתן לקבל כמעט את אותה החוויה ולהרוויח את הבריאות שלכם ואת הכסף או אתם מבזבזים על סיגריות בחזרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *